[ad_1]
رئیس فدراسیون حملونقل در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری بازرگانان ایران از عملکرد کند داکهای ایرانی در تعمیرات کشتیها انتقاد کرد.
مسعود دانشمند درباره تعمیر شناورهای ایرانی، اظهار
کرد: برای تعمیرات شناورهای ایرانی احتیاجی به داکهای اماراتی نیست.
وی افزود: البته این مساله از قبل به همین صورت
بوده و قرار بود شناورهای ایرانی برای تعمیرات به داکهای داخلی مراجعه کنند.
رئیس فدراسیون حملونقل با اشاره به کندی کار در
داکهای ایرانی، تصریح کرد: داکهای ایرانی از جمله خلیج فارس، صدرا و اروندان که
تعمیرات کشتی انجام میدهند، به دلایل مختلف کند کار میکنند و این در حالی است
که برای کشتی، مهمترین عامل، زمان است.
دانشمند ادامه داد: برای مثال اگر قرار باشد کشتی
۱۵ فوریه برای تعمیرات در داک باشد و ۱۰
روز هم کار داشته باشد، ۲۵ فوریه کشتی باید تعمیر شده تحویل داده شود، چراکه این
کشتی باید برنامهریزی کنند و اگر این اتفاق صورت نگیرد، دچار مشکل میشوند.
وی با بیان اینکه در صورتی که کشتیها نتوانند برای
جابجایی بار به برنامه خود برسند، جریمه میشوند، گفت: جریمهای که باید پرداخت
کنند مرحله اول کار است و پس از این موضوع، کشتی از بازار نیز خارج میشود.
رئیس فدراسیون حملونقل درباره هزینه تعمیرات کشتیها
در این داکها نیز، اضافه کرد: هزینه سالانه تعمیرات این کشتیها به نوع تعمیرات
هر کشتی بستگی دارد.
[ad_2]
Source link
- پایگاه خبری بازرگانان ایران
- کد خبر 12768
- بدون نظر
- پرینت